Gick ju bra men

När jag kom hem väntade det otäcka brevet angående den ardra rättegången i min låda.

Ganska stolt över att jag genomled och faktiskt enligt min mening klarade av dagens förhör som vittne riktigt bra, inte alla dagar jag är så förtjust att prata inför okända människor.

Passade även på att fixa nytt pass då mitt gamle är lite slitet eftersom det fick agera ID när jag var yngre och ute och partajade betydligt hårdare än vad jag gör nuför tiden. Nära att inte få lämna landet då det fanns risk att jag inte skulle få komma hem igen eftersom det var så söndrigt så lite svettigt var det allt den gången=) Bestämde mig då att det var dags att fixa nytt och nu nästan 1år senare så är det fixat=)

Därefter mötte jag jultis utanför skola för att bege oss till vår gamle mor som std och torgade utanför håstenshallen, kolla till henne för att se hur det går med hennes nya commerce. Affärerna gick lite trögt idag då det var väldigt lite folk i rörelse, jultis och jag fick också agera torhandlare, riktigt kul faktiskt.
Hoppas verkligen att det kommer att bli mer att göra så det går bra för lilla mamsen.
Jag fick iaf verkligen lön för mödan, med mig hem hade jag massa grönsaker och frukt, en orkidé och 10st röda rosor:)
Tack min kära gamla mor.

Så när jag då komer hem glad ihågen öppnar postfacket i hopp om att mina Meat Loaf DVDer skall ha kommit (beställdes i söndags och skall ta 1-3 arbetsdagar) har 5 arbetsdagar senare fortfarande inte kommit.
Däremot ligger det fruktade brevet från tingsrätten där... huh jag vill verkligen inte, är ett vittnes mål om en händelse för snart 3 år sedan. Har inte sett personen sen dess och vill aldrig mera se honom heller men nu blir jag väll så illa tvungen så den 9 oktober är det dags. hoppas att det skjuts fram ytterligare eller det kanske inte är så bra, är väl lika bra att få det överstökat.

Kommentarer:

1 Julia:

skriven

Ooo, jobbigt...! Om jag är ledig den dagen så ställer jag såklart upp som moraliskt stöd om du vill=)



Kramar!

2 maddah:

skriven

Mest än gärna=)

3 ullrika:

skriven

fasen. jag kollade schemat och om jag räknat rätt jobbar jag den dan. annars hade jag väldigt gärna suttit bredvid Julia och stöttat.



försök att inte oroa i onödan. det kommer gå skitbra kompis!! han är ju skyldig. som fan. ditt jobb är bara att svara på frågor och tala sanning. du behöver inte titta på honom om du inte vill.



KRAMS!!

4 bojkottade mamman:

skriven

mamman är gärna med , men förstår INTE det där med GAMLEMOR, - ÄR det jak du menar, JAK är int gammel

5 maddah:

skriven

jämfört med mig är du det mamse=)

6 mossan:

skriven

Ja, men jag vill då gärna bli jämnförd me Elis

Kommentera här: