Mäktigt


Maddes egenfotade blixtrar


Har i hela mitt liv velat fota en blixt, och nu har jag äntligen lyckats=) Har en hatkärlek till åska, så fruktansvärt rädd men ändå väldigt förundrad över blixtrarna så oerhört starka krafter.


Var en bra dag igår med små vardagliga händelser som lyste upp.

Slapp åka till borås för utbildning

1 låångsam bil stannade innan första backen från ullared och släppte förbi bilar.

1 ännu lååååångsammare lastbil stannade ovanför backen och släppte förbi bilar. mycket uppskattat av mig.

Hjärtat diskade och jag bakade scones som han hade köpt som sedan avnjöts med The på riktigt engelskt vis.

och sist men inte minst det spektakulära åskvädret som rörde sig sakta förbi utanför vårat fönster, på perfekt avstånd men helt otroligt många blixtrar blixtrade hela tiden.

Det är det lilla som gör det=)
Kram kram

Dagen låttipps Paradise by dashboard med ingen mindre än meat loaf=) oerhört cool låt börjar som en låt men byter sedan helt takt och slutar som en annan.

PS: mossan hoppas inte åskan passerade över furulund, tänker alltid på dig nu när åskan går.
Jultis inte gå nära höga saker vid åska men undvik vara på öppenplats måsta vara en perfekt balansgång däremellan.

Kommentarer:

1 Julia:

skriven

Jo, men när man är ute och går så känns det ändå bättre att hålla sig jämte höga saker så man inte själv blir så uppseendeväckande....

2 richard gere:

skriven

Nähä madde denna gång höll åskan sig påett bekvämt avstånd , ibland ska man ha en lovely tur och det hade jag som knappt märkte den otäckingen HAHAHA

3 richard gere:

skriven

Glömde säga UNDERBARA BILDER PÅ DEN BESTEN FICK DU OCH ÄR DET INTE EN ZORROHIMMEL JAG SER ?

4 ullrika:

skriven

du är grymmaste fotografen för tüsan! apsnyggt! blixt ska man tydligen inte fota med blixt utan lång slutartid...

5 calle:

skriven

wow! najs bilder!

6 maddah:

skriven

Jultis: beiga byxorna på så syns du inte=)

Mossan: kan vara lite Zorro över himlen.

Ullisar: Tack, kanske var lite skakig på handen trots allt var ju inget som skyddade mig mot åskan när jag hade fönstret öppet så bilderna är inte helt kristallklara.

Colle: Tackar så mycket

Kommentera här: