Meat Loaf

dagen är äntligen här=)
Om ca 1h 10 m skall vi börja vår resa ner mot söder med några stopp på vägen på väg mot målet som är hilleröd med meat loaf som gäst.
Skall bli riktigt stort att få se en av sina störstaste idoler live, efter meat loaf har jag nog bara en riktig önskning om konsert kvar och det är ju förstås Roxette återförenade på scen.

Jultis nämnde för mig igår att håkan skall spela i göteborg och något med tonläget och blicken sade mig att jag eventuellt blir den som får offra mig och hänga med ifall hon inte hittar någon som är mer hängiven honom än jag vilekt inte borde vara så svårt=) han har iaf några bra bitar och faktum att han faktiskt helt på riktigt är tondöv så borde jag gill honom då jag med alla sannorlik också är tondöv.

Kommer ha ryslingar över hela kroppen ikväll när introt till i would do.... drar igång. har flitigt till min närvaros inte alltför stora förtjusning?? lyssnat in mig rejält på kvällens bitar, några hade jag dock inte då det är covers på bland andra beatles.

Nu är det skutt in i duchen som gäller och sen tillfix för att vara redo inför dagens roadtrip, ett stopp i halmstad hos Sabina och ett på väla köpcentrum för att kolla soffbord och sen lunch på metzo (eller hur det stavas) bäsaste cafét i helsingborg, lämna bilen i helsingborg och byta färdmedel mot båt som sedan byts till tåg som sist blir taxi om det behövs beror lite på hur långt det är.

Ha det bästast det skall jag=)

Kommentarer:

1 oskars slav:

skriven

ÅH, jag önskar jag fått va med, MEN då hade jag ju missat DEN STORA DEBUTEN PÅ TÄVLINGSBANAN , och om hur det gick kan vi kanske ta en annan gång( typ om hundra år ,eller nåt).

Jag hoppas av hela mitt hjärta att du/ni hade en underbar kväll mett köttfärslimpan, han är fruktansvärt bra omen det jag önskar mest är att ni kommer helskinnade hem ,är ju alltid så ängslig när jag vet ni är ute på vägarna(kan inte hjälpa).

Älskar er /mamma

2 Julia:

skriven

Va? Jag förstår inte alls vad du menar med tonläget och blicken...? ;) Biljetterna släpps på måndag men vi kan vänta en vecka med att köpa så jag inte behöver "jobba extra" nu första veckan i skolan....=)Hoppas ni har haft sjukligt trevligt ikväll och att han inte gjorde en Bruce och hoppade över sin mest kända låt....!!

3 ullrika:

skriven

jag har ju också lyssnat in mig så jag hoppas det blidde en bra konsert nu så jag inte lyssnat i onödan?



tjo!

Kommentera här: