nedstämd

Vet inte vad det är kan inte riktigt sätta foten på det men är nu 2a gången på mindre än en vecka som jag har riktig deppdag, kommer bara över mig en plötslig olust till att göra något överhuvudtaget. Vill inte vara hemma, inte gå ut ,inte träffa folk. och så fort min älskade undrar vad det är med mig kan jag inte längre hålla tårarna tillbaka, är helt hopplöst när någon bryr sig om en när man är ledsen blir bara ännu mer ledsen då. Kanske är bra brukar ju alltid må lite bättre när man fått ur sig lite känslor men är ju inte direkt vecker när jag gråter ser inte direkt ut som på film.
Men som sagt vet jag ju inte vad det är som tynger mig, finns en gissning som både jag och nissen gissar på och det är att jag fortfarande inte pratat med min pappa sen hans födelsedag då de fick ett frispel på födelsedagspresenten som vi tyckte var super men de var av en helt annan mening. I morgon fyller min älsakde lillasyster år, hoppas av hela mitt hjärta att han kommer att ringa och gratta henne ifall han inte gör det vet jag inte riktigt vad som händer, hon är ju våldsamt ledsen och uppäten av detta redan nu.


Var med mamma och Sofie innan och beställde gravsten till min älskade mormor, tror att den kommer att bli superfin med små fåglar och en ängel plus en hennes namn, födelsedatum och när hon somnade in samt att det står att hon är vår ängel för det är hon verkligen. tänker ofta på henne. dagarna på stranden i sommar med tira och meja har fått mig att tänka extra mycket på min lilla mormor då vi väldigt ofta var på stranden med henne när vi var små och vi fick aldrig gå längr ut i vattnet än att det gick till naveln. Försöker införa det på meja och tira men de är ju helt sjövilda i vattnet så det går inte så bra.

Har upptäckt att en av mina sörstaste idoler Meat Loaf är ute på Turné och spelar i danmark nästa helg, jobbar febrilt på att få nisse till att vilja gå med. han har själv sagt att det är synd att han inte längre gör spelningar (trodde han hade slutat för det stod det när jag googlade han, var sjuk och fick avbryta sin förra turné) för då kunde vi kolla på han då han är en av de få artister vi båda gillar.

Dagens låttipps blir då I would do anything for love (but i wont do that) live, med ovan nämnda artist.

Kommentarer:

1 mamsmams:

skriven

Åh, min Madde!!! Vad jag älskar dig och vad jag vill att du mår bra liksom din syster jullebulle, jag kan ju tyvärr inte råda över hur din pappa är och du får förlåta mig att jag valde honom till far åt er , Jag hoppas och vill att ni klarar er med min STORA kärlek till er att den kan överbygga din fars svek och helt konstiga ställningstagande gentemot er som är hans eget kött och blod, men hans föräldrar har ju varit precis likadana så äpplet faller inte långt från päronträdet , tyvärr, kan man skylla på ärvtligt beteende så får man väl göra det nu.Men han borde kunna ha ett eget tänk vid sin fuullmogna ålder,inte rätta sig efter den dam han lever med utan brytt sig om dom människor han skapat. jag hoppas innerligt att han grattar julia i morgon , annars vet jag inte hur det går med hennes förtoende för människor överlag.

JAG KOMMER FÖR ALLTID ATT ÄLSKA ER MINA VIKTIGASTE PERSONER I LIVET

2 carl:

skriven

Hej Maddah! usch va jobbigt ni verkar ha det med fåssan. Hoppas allt är bra, förutom det...



Krams!! Cållelille

3 carl:

skriven

inte bortglömd inte! :)

4 maddah:

skriven

Tja calle, är fint med mig förutom pappahistorien. kula att höra från dig. jobbar du på onsdag möjligen? skall till borås då och behöver någon som guidar mig rätt=)

Saknaden av carl är fortfarande oerhört stor hos oss i ullared.

Kram

5 calle:

skriven

visst jobbar han på onsdag, hör av dig när du e i borås bara! :)



jag trivs faktiskt som fisken i vattnet, så bra att det blir flytt till borås i september.



kram

6 Maddah:

skriven

Oj Kul att höra att du trivs men hur har du lyckats med att få louise till att gå med på det?

7 ullisar:

skriven

förlåt maddah men det jag tänkte skriva försvann helt när jag läste dina fådda kommentarer...



vaihelsefyr?!! FLYTTA TILL BORÅS??? din jämrans qvissling... jahaja. ja då förstår jag varför du ville ha ner oss till falkenberg så i ett nafs... mjau. dubbelmjau. menmen. kul att du trivs.



å du maddesen, ibland är man såndär. oftast inte så mycket att göra åt förutom att genomlida.



tänks på dig massor!! - blidde det nån köttfärslimpa måntro?

8 maddah:

skriven

Jupp jupp körfärslimpa blir det på lördag.=) är ganska övertygande på att övertala när jag verkligen vill något=)

9 carl:

skriven

som ullisar hade sagt. shitpomfrit!



Maddah: Louise tycker det ska bli lika bra som jag, vi får ju se varandra mer :) just nu sitter jag i bilen 3 H/dag, vilket innebär att jag sällan ser min lilla familj. En flytt till Borås innebär mer kvalitetstid helt enkelt samt att vi får närmare till "våra rötter", dock tillräckligt nära till våra halländska diton ;).



Ullis: Trodde på blodigaste allvar att du visste, har jag inte berättat det tidigare???

Kommentera här: