Tillbaka till vardagen

Så då var det verkligen slut på semestern och det med besked.  Såg ut som en trombon dragit fram över jobbet utplockat och eländigt. gott att semestertiderna snart är helt förbi så vi blir fullstyrka igen. dock en del tapp på vägen när två av mina kära kollegor skall slå sig ner i skolbänken, kommer sakna judas och kissten massvis. samt att wallensvans fått en knäpp och flyttar till borås, inte så hoppfullt att han kommer åter då.
Tur att Ullisar är tillbaka mer och mer, annars hade jag nog gått under.
Var iaf riktigt kul att jobba, lite som att komma tillbaka till skola efter sommarlovet. Fullt ös från början till slut massa saker att ta igen.

Inte nog med att jag återigen inställt mig i min vackra arbetsuniform så har jag även varit så (enligt min mening) grymt hurtig genom att spendera 1 timma på spinncykeln och tro mig det var verkligen på tiden, inte varit på gymmet på hela semestern och det kunde man dessvärre se på vågen också. Hade det på känn men blev alttför tydligt när jag vägde in mig idag. Är smällar man får ta när man levt gott hela semestern. Är snart borta får leva på sallad några veckor framöver.

Har varit en helt underbar semester, den bästaste jag någonsin haft.

Yeeha Meat Loaf here we come, biljetterna bokade och betalda, nu är det bara att hålla tummarna att de håller sina leveranstider som är 4 dagar. På lördag ses vi i casa del carne, skall nu helt lagligt bränna en CD med koncert låtarna.
En hel del övertalning fick det bli på hjärtat för att få han till att vilja fökja med, men det gick så nu är jag skyldig han en.

Ullisar hittade bara 1st blå tröja idag, något du känner till? känner mig ganska smutsig i den redan smutsiga tröjan=)

Kommentarer:

1 ullrika:

skriven

har en liten aning om att en av dom lite smutsiga blå vilar ut hemma hos mig. ville försöka göra den så ren som möjligt innan han fick flytta tillbaka till dig liksom... ;)

Kommentera här: