Adventsfika

Igår var det dags för den sedan länge planerade adventsfikan med nisses syskon. Vi bidrog med julgodisar och mammas lussebullar, mandelMüsslor kaffe och must. Sabina hade fixat tårta och emma hade bakat pepparkakor. Det var mycket trevligt och gott med hela huset fullt. Fick ett te utav Sabina som jag i morse upptäckte innehöll små söta figurer utav vad jag tror är julbock och gran mycket charmant:) Var helt tokigt trött igår efter att vi ätit thai med Judas å mao så jag tror att jag somna till filmen.

Kommentarer:

1 queenpeach:

skriven

mysigt!här i bangkok är det tyvärr inte mycket till julstämning.

2 mamma:

skriven

Nu tycker jag du har adventsfikat lite länge!

3 Mia:

skriven

Tycker mycket om det du skrivit! Roligt att se en del schyssta saker och inte endast det generella grejerna som man kan läsa om hela tiden. ;)

Kommentera här: