God Jul

Då var den redan här årets apselut mest upphypade dag, som år efter år stressar folket till vansinne.
Skall bli väldigt skönt när alla helger har passerat och vi återgår till vardagen.

Tror nog att det kommer att bli en bra dag, den började helt fantastiskt bra med den bästaste presenten jag inte ens kunde trott jag skulle få. Två varma goa kramar från en gråhårig tomtefar som ringde på min dörr som jag saknat så det senaste.
Trots mina tvivel på julen 2008 så blir det nog som sagt en bra helg, är mest vägen hit som varit svår med alla disskutioner hit och dit, att vara eller inte vara. Plus en satans massa jobb det senaste.

Inte alls omöjligt att det blir en jul på annan ort eller annat land 2009, hade varit jäkligt gott å bara hoppa över alla julbestyr och pausa julen till 2010 i stället.

Min käraste är i falkenberg på julfrukost men väntas snart hem. Har lite bestyr att stå i så länge, bäddning av sängen, julfixa mig själv men skrubb och avpälsning så man är fin när tomten kommer.

Lillpälsen räknas dyka upp strax efter 12 och då är det dukat för dopp i grytan, sen slapp i soffan halvsovandes till Kalle och kan du vissla johanna. Därefter bär det av ut till trönninge för julfirande med familjen dahlin/gemrud och mamsen. Nissen har då lämnat oss för att hinna träffa sin älskade familj för lite julfirande.

Skall även snöra på och skriva på paketena.

Så till er alla en riktigt god jul

Maddah signar ut

Kommentarer:

1 mamma:

skriven

Åh,Madde så glad jag blev för din skull,något tjockt hoppade ner i min hals,när jag läste om den gamla gråhåriga tomtens påhällsning.GOD JUL MIN MADDE OCH NISSE,vi ses senare.

2 mamma:

skriven

TACK min älskade madde för finaste julklapparna,jag älskar dig./mamma

3 ullrika:

skriven

blidde nog lika glad som din mams när du berättade. kom på att jag nog inte visade det, men jag var så hungrig och mitt upp i att undvika alla räkor!

4 mamma:

skriven

Lilla söta 27-åringen nu vill mamma ha lite bilder och uppdatering av maddahblogg./kramsebams

5 Anonym:

skriven

jag jobbar ju för tusiken alltid och när jag inte jobbar så är jag så himla trött.

Kram

Kommentera här: