Mormor 1 år

Idag firar mormor 1 år som ängel, ett helt år har passerat sen mormor tog sitt sista kämpande andetag innan hon beslöt sig för att lämna det jordeliga livet och ansluta sig till alla himlens änglar. Hon var min ängel här på jorden och kommer alltid vara min lilla ängel var hon nu befinner sig. Nu låter det som jag blivit religös men så är inte fallet utan hittar bara inga bättre ord att beskriva det med. Hoppas att du har det bra mormor du finns för alltid hos mig i mina tankar och mitt hjärta, saknar dig.

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Min mamma-din mormor är en ängel nu och föralltid,men här på vår jord känns det ovanligt kallt och ödsligt idag när saknaden gör sig så plågsamt påmind.Jag tänder ett ljus för mamma idag och önskar att hon har det underbart där hon är nu.

Madde tillsammans är vi starka och tillsammans ska vi alltid vara/mamma

Kommentera här: