11/7 För att inviga

cyklen ordentligt (enligt min mening) så cyklade jag och hjärtat ut till trönninge för att gå på 5års kalas. Min systerdotter Meja har hunnit att bli hela 5år.
Visade stolt upp alla sina presenter som hon hade fått, saker som prinsess tält, sminkdocka och sist men inte minst presenten från sina mostrar+nissen ett äppelträd som hon hade önskat sig. Hade kollat med mamman först och det var okej att ge henne ett träd. Passade även på att berätta vad hon önskar sig till nästa år, en lillebror som skall heta Irtsak (tror jag det var) . Bara för mamma och pappa att börja jobba på det nu så är det ju fullt möjligt att kunna fixa. Tror dock att blir en tösabit till ifall det kommer några mer barn i familjen dahlin/gemrud, verkar vara dominant med töser i vår familj.

Som det sig bör på kalas så bjöds det på mycket munsig grillad kyckling på spett med citronpasta med glass och kall chokladsås, mumma.

Nu är hjärtat ute på stan och dricker öl med en vän, har passat på att plocka lite sambopluspoäng genom att diska den tråkiga disken från gårdagens mys.
Skall natta mig nu, upp på spinning så tidigt som kl 9 i morgon. klurar på om jag skall cykla eller köra sow, får nog morgon humöret avgöra

Kommentarer:

1 ullisen:

skriven

klart du ska cykla på nya sniggaste majan till spinningen!!

2 maddah:

skriven

Hmm verkar dessvärre som det blir sowen som får rulla, fick inte mina 8h i natt så jag är stolt över att jag överhuvudtaget ger mig på 1h15min spinning så här på lördagsmorgonen.

Kommentera här: