30/7

Blivit mycket öl och sol denna semestern, härligt men inte så bra för kroppsformen. varit litet gymuppehåll då det inte riktigt lockat när det varit härliga tropiska kvällar. lovar bättring till hösten då det förhoppningsvis blir mer pass att gå på.

dagens bästaste har varit stranden med min familj och min älskade.. japp han var med idag me=) plus att jag idag inhandlat ny bikini=) plus popquizzen som kanske inte gick sketa bra men kul var det med mat och öl och popquizz.

sämstaste: inget har ju semester... men okej måste jag plocka ut något så är det nog att vi missade new kids on the block på popquzzen:( sofie skulle skämmits för oss).

Kommentarer:

1 ullisen:

skriven

sorry att jag missade leMarcen. hade det hjälpt nåt?



din tröja är nu i tryggt förvar hos mig tills jag kommer tillbaka till jobbet då han högtidligt ska överlämnas till dig, i nytvättat skick!



SEMESTER!!

2 maddah:

skriven

Åh har du också semester nu:) japp vi fixade lemarcen:)

Kommentera här: