16

Efter att ha städat på 14 som en gnu och det är nästan omöjligt att hitta minsta gnutta smuts så vill man kanske inte så gärna flytta. Men intala mig att det är minst lika rent på 16. Men heller att det är. Massa kalkavlagringar överallt, smutsiga fönster, smutsiga golv, tjockt dammlager på elementen. Ganska missnöjd jäkla latmaskar. De hade inte ens gjort det själva. Så nu måste jag ju städa där med när jag vet hur rent det kan bli. Nu är jag och hjärtat på väg till ikea för att komplettera 16 lite. Kram

Kommentarer:

1 moss:

skriven

hittat nåt fint till hemmet mudde och nisse? Älskar er småtrollen!

2 ullisar:

skriven

kommer du ihåg gamla IKEA-beställningen? får man måhända komplettera lite ;)

3 maddah:

skriven

Blidde en TV-bänk och ett bord plus lite annat gott som sjukt fina glas med svampar, grodor och nyckelpiga=)

Ledsen Ullisar glömde av vad du beställt.

4 mamman:

skriven

Vilka glas ni fått fatt på,verkar hur fina som helst ju!

VÄLKOMMEN MADDE OCH NISSE !

Kan mormor ha flyttat in där???????

Hon tyckte ju alltid min lägenhet på 16 var så fin.

5 ullisar:

skriven

äsch då. ska också ha TV-bänk. fanns det nån fin? eller jo, det är klart det gjorde eftersom ni knappast kommit hem med en ful, men... fanns det nån för för en philip?



jag trodde förresten panasonic bodde på väggen?

6 maddah:

skriven

Kan vara så att mormor bor med oss.

Panasonic vill inte längre vara på väggen då han hade lite skultkänslor över hur det såg ut i förra lägenheten=)

Kommentera här: