Back again... no mather what

Satte nästan kvälls teet i vrångstrupen när jag bläddrede igenom dagens upplaga utav metro i det knappa ljuset från fönsterlampan då jag fick syn på en annons från cdon där de sålde ett nytt album från Boyzone. Är ju ett av mina bästste band som jag älskat under många år tror att jag var sisådär 13 år när jag fastnade för words och father and son och sen dess så har jag varit löjligt förtjust i ronans underbara stämma.

Har nu fixat mig skivan så Jag och Chifen kan njuta av den på vår väg till ullared i morgon=)

Måste därför tipsa alla om en fantastisk bit som Boyzone gjort men inte blivit jätte känd för allmänheten då singeln enbart gick att få tag i genom att samla pepsikorkar då låten var till en pepsi reklam. Dracks en del pepsi på den tiden och jag kan även minnas att sofie råkade slänga en eller flera av mina korkar och att hon då skull fixa detta åt mig inne på Domus numera känt som gallerian. Tog helt enkelt av korkarna från de helt nya flaskorna i butiken, inte helt rätt men singeln fick jag tillslut och har fortfarande kvar den i min ägo.

Låten är let the message run free
http://www.youtube.com/watch?v=D2kAG35ioIc&feature=related

Nu skall jag återgå till soffan
Maddah signar ut

Kommentarer:

1 Julia:

skriven

Haha, jag tycker det är fantastiskt att hon gjorde det=)

2 Tjifen:

skriven

Åh fy för den lede. Stackars mig som tvingas lyssna på boyzone (med litet b) imorgon.

3 maddah:

skriven

Japp det hade man nog inte kunnat lura henne till i dagsläget.

Åh sikken lugn och härlig Boyzone morgon det blir i SOWen, om du vill larsson kan jag ta med skivan in så kan vi köra den de första 2 timmarna också=)

4 Julia:

skriven

Åh, Larsson, din lyckans ost! Tänka att få lyssna på Boyzone hela vägen till och från Ullared=) Ibland är det lyxigt med lång väg till jobbet ;)

5 ullrika:

skriven

tur att du spelar skiva i egen bil. i tjifens hade den inte hörts alls är jag rädd...

6 din mamma:

skriven

Var rädd om dig och jultisen i och på väg till Örebro/mamskrams

Kommentera här: