Charlies

Såg idag på blocket att min gamla arbetsplats var till salu, blev faktiskt ganska så sugen på att slå till. Finns det ett ställ förutom blå dörren som har potensial att bli finte så är det verkligen det sället. Är dock inte vidare sugen på att arbeta där igen men hade varit riktigt najs att driva sin egna verksamhet.

Hade utvecklingssamtal på Jobbet idag, gick ganska så bra. var inte så många hårda ord utan snarare att jag kanske blivit lite väl mild det denaste året.
Finns vissa personer jag inte skulle vilja byta plats med under samtalen.

Nissen befinner sig i Helsingborg enda till på Fredag, gör inte så mycket när jag jobbar 10-20,30 förutom att det är lite ensamt och kallt å gå och lägga sig, fast det är det ju iof annars också då jag inte får gossa in min isbit kropp under hans varma och goda täcke.

Började faktiskt att läsa i min historie bok igår och tyckte faktiskt att den var riktigt intressant, kunde knappt släppa den för att lägga mig och sova. Lärde mig lite om homo erectus (stående människa), homo sapiens (hon som vet) och homo sapiens sapiens (hon som vet att hon vet).

Nu hinner jag inte skriva mer, ganska taskigt med tid när man är heltids arbetande studerande.

Forfarande ingen uppringning från personen som missade mitt samtal i söndags.
Husefriden före allt.

Kommentarer:

1 mamma:

skriven

Fortfarande går det omkring en hel drös dinosarius här på vår jord,bla. en massa som bara är homo erectusar och minst lika många homo sapiens,alltså en hel masse som stannat i utvecklingen.

Hursomhaver jag gläds med att du tycker det är kul med plugget,vill också plugga mera men för gammal,tyvär/massa många kramar till min ursnygga madde

2 ullisen:

skriven

hälsa mossan att hon inte alls är för gammal!

Kommentera här: