Inte tid till något

Tiden bara springer iväg och det känns som man är upptagen hela tiden men man aldrig hinner göra något.

Snabb sammanfattar vad jag haft för mig i veckan.

Måndag: Jobb 8-16 sen till systemet för att beställa vin som ej gick att beställa förän på tisdag till hjärtat.
Besök utav vännen linnéa som hade med sig finaste blomman. vi pratade, fikade och kollade på TV.

Tisdag: Jobb 7-15 sen till mossan och sverker för att äta godaste pepparrotssåsen och umgås på allmänt CP-klubb vis.

Onsdag: Jobb 8-16 ner till systemet igen efter jobb för att hämta vin flaska till mitt hjärta i alfa romeo style, möta mitt hjärta på kvantum för att inhandla mat som vi kan äta, till en annan flaska vin för att fira nissens födelsedag. Erik kommer på besök och det blir soffhäng efter det lite mys och sen säng.

Torsdag: Jobb 8-16 sen flänga runt i möbel och färgaffär för att försöka få inspiration till hur vi skall fixa finaste stämningen där hemma. Ett besök på Hajen och sen var det återigen dax att laga mat. Ludras gästade oss. Jag hängde ganska mycket vid datorn då vi äntligen hade vår uppkoppling åter, mycket att ta igen.

Fredag: Jobb 8-12 då jag inte pallade att jobba mer eftersom jag varje natt förlorat mer och mer sömn så igår sa kroppen tillslut stopp så jag frågade snällt om jag fick åka hem och sove eftersom jag var så oerhört trött och inte vidare effektiv någonstans.
Åkte kollektivt hem så jag passade på att läsa bloggar på bussen och det skulle jag aldrig gjort eftersom jag läste mammas blogg som påminnde mig om en person som jag försökt att inte bry mig så mycket om och det slog mig hur elakt det är att göra som denna gör.
Tårarna började helt okontrollerat att forsa och jag fick göra mitt bästaste så att inte hela bussen skulle märka vad jag höll på med. Efter det var det hem till sängen där jag somnade in i djup efterlängtad sömn som sedan avbröts 3 timmar senare utav min käraste som meddelade att det var dags att vakna då vi snart skulle åka iväg till halmstad för att kolla på Appelqvist och Persson ljuger för pengar.
Något som varken jag eller nissen var vidare sugna på, inte alltför avlägset att vi hade skitit i det och stannat hemma och kollat på tv i vanlig ordning. Jag trött och nyväkt som en björn i ide och nisse trött och inte alltför glad efter dagens tenta som enligt honom inte gått särskillt bra.
Hur som helst bestämde vi oss tillslut att vi skulle gå på det (var för övrigt en utav presenterna från mig till honom), och tur var väl det för det visade sig vara riktigt roligt och stämningen var betydligt mer lättad efter uppträdandet.

Idag: Sov jag tills jag vaknade och det var helt underbart att sakta få vakna upp i sängen utan en massa saker som måste göras, visst hade vi saker att göra idag men var inte skit akuta att göra direkt på morgonen.
har idag inhandlat färg till köket, inte helt olik färgen vi tidigare hade i vardagsrummet. lite tråkigt kan det kanske tyckas men vi trives väldigt bra med den färgen och efter att ha måla väggarna en gång så är hoppet stort till att det kommer att bli superfint.
Skall strax iväg och kolla på ett bord som förhoppningsvis passar sig fint i vårat nymålade kök.

Kvällen skall jag spendara med vissa delar utav jobbet på Harrys eftersom chefen skall stå för kalaset då det var vi som vann en tävlig vi hade i våras/tidig sommar. Team Devils bestående av Ludras, JP, Mattina, Kissten, Jag och Lina.
Skall bli trevligt, kan vara så att det kanske blir en Öl eller två till maten=)

Kommentarer:

1 Ludras:

skriven

Skönt att det var bra igår iallafall=) Så ni inte åkte hem arga och besvikna....



Ses ikväll=)

2 Ludras igen:

skriven

PS. Tänk inte på den dumma personen i fråga, skit i att höra av dig imorgon så kanske han fattar... DS.

3 mamma:

skriven

FÖRLÅT MIG!

Inte var det meningen att du skulle bli lessen min fina unge,ni barn är ju det allra viktigaste i livet,så jag kan inte förstå honom alls,det borde varit likt för honom....OM inte OM fanns!/kram min madde och jag önskar dig en riktigt rolig kväll med jobbarna/mamma din







Kommentera här: