madde hjärta nisse = sant

Helt otroligt idag är det 2 år sen jag och nissen blev ihopa, kanske inte exakt den dagen vi sa att vi var ihop men ungefär idag har vi bestämt. Är iaf 2 år sen jag pussade min älskade för allra första gången, på en liten fest hemma på 14a.

Tiden har gått helt otroligt snabbt och det känns verkligen inte som om det har gått hela två år, Hoppas att vi kommer att fortsätta älska varandra i en herrans massa år framöver.

Är så glad och stolt över att just nissen blev min och har klarat av att leva med mig. Trodde aldrig någonsin att jag skulle hitta en så fantastisk människa att dela mitt liv med och som står ut med mig.

Ikväll skall vi äta finaste middagen på stadshotellet och bara mysa.

Älskar dig i massor

Kommentarer:

1 mamma/svärmor:

skriven

Underbart att finna den man älskar och att det visar sig att han blir bättre och bättre för varje dag,att få KÄNNA sig älskad även dom dagar man knappt står ut med sig själv,när man är lessen,sur,arg dum att då få känna sig älskad DET är kärlek.VAR RÄDDA OM DET NI HAR OCH VARANDRA/Massa grattis till er bägge från mamma

2 Bobby:

skriven

Det är så himla roligt att läsa att ni varit tillsammans så länge! Jag har ju följt er från början!!:) Känns inte som att det "bara" gått två år! Men ni är så söta tillsammans! Hoppas ni får en riktigt mysig kväll!

Många grattis!

3 ullisen:

skriven

håller med Bobbyn.

och säger:

kärlek är enkelt svårt skitjobbigt underbart omöjligt gårinteattlevautan! det ni har är underbart! och det känns som det var igår ni satt i mitt vardagsrum och drack julöl och nisse presenterade dig som sin flickvän :D



puss och kram MASSOR!

4 maddah:

skriven

Tackar i massvis till er som e så gulliga, hade supermys igår med mat, godis, film, bubbel och sånt som man gör när man firar stora 2års dagen=)



Kram

5 Bobby:

skriven

Måste ju bara säga det att jag skickar gärna ett litet paket till fröken Madelene...har tänkt göra det ett tag nu, men det gick upp för mig att jag har inte hennes nya adress!!!:)

Kommentera här: