Målning och middag


Gårdagen sprang förbi precis som alla andra dagar gör nuför tiden.

          
Före                                        Efter

Men lite fick vi allt gjort, hann med att måla om i köket så att de nu är det enda rummet i lägenheten som verkligen känns som vårat egna. blev jätte mysigt även om färgen kan anses ganska lik gamla vardagsrums färgen. Hittade ju även ett bättre begagnat bord med stolar på blocket som vi igår inhandlade. Då vi inte riktigt lyckades med att hitta det perfekta matbordet unan att det kostade oss en förmögenhet fick det helt enkelt bli blocket bord. 
Är faktiskt lite stolt att vi i dagens slit och släng samhälle köpte något bättre begagnat. Nytt tyg på stolarna så blir det nog sketa snyggt, passar in fin fint med den gamla stilen i köket som också är utav gammal stil.

Med lite gardiner, blommor och tavlor på väggarna så har vi nog snart gjort oss av med ekot också.

Senare på kvällen var det dags för middag med Team Devils som chifen stod för.
Var oerhört trevligt, drack dock kanske lite mer än vad man skall göra för att må så bra som önskats idag. Tack och lov var jag duktig på att dricka massa vatten så att skadan inte blir alltför stor, mår inte helt piss bara lite trött å så men fint i övrigt.
Alla i sällskapet drack så det stod härliga till så vi var ett glatt berudat gäng, jag lämnade runt tolv då de andra skulle bege sig vidare mot oscars.
Undrar hur ludrasen mår idag, stackars lilla barnet jobbar ju idag. Tänkte bjuda hit henne på tacos ikväll runt det runda bordet.

 
Igår mådde hon iallafall kanoners

Tack Larsson för maten och alla ni andra och Larsson för det fantstiskt trevliga sällskapet.

Nu är det dags att mysa ner sig i soffan för lite soffmys.

Kommentarer:

1 avundsjuk:

skriven

sicket räligt bord. det ska ni apselut inte ha hos er. men oj så bra det passat hos mig...



sketafint!!

skojigt igår också förstår jag!

2 ullisar:

skriven

tack för tips om skjuts imorron!

ses snart!

3 mamma:

skriven

HETS;HETS och åter hets

kram mamma

4 maddah:

skriven

Sluta hetsa mig, du säger ju inteens något om hur du tycker det ser ut eller att du funderar på att hälsa på för att se hur vi har det.

5 mamma:

skriven

Jag bara hetsar tillbaks min madde.

Och självklart förlåt för att jag inte tyckt,MEN jag har ju tänkt att det ser jättefint ut,helt ursnyggt fotat.Vad påhälsningen anbelangar så är du ju inte hemma så mycket,men jag kommer när du minst anar det./kram

Kommentera här: