Tråkig fisk

Blir så ledsen och nedstämd när människor försöker att sätta sig på mig och bestämma saker som inte ligger inom deras ramar att bestämma. Det som är bra är att ingen lyckats än så vitt jag vet:) är inte helt lätt att försök bemästra mig. Tråkiga är bara att det är lite ledsamma dagar man får utstå innan fakta gått upp för översittaren försökaren och att denna förlorar mer än det ger. Sitter i bilen på väg hem mot ledig dag och 2 års firande med älsklingen i morgon:* over and out från Maddah

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

hej!

jag tänkte tipsa dig om någonting du verkligen bör testa, har du hört talas om GratisMode? Det är en ny gratissida där du får gratis presentkort på upp till 1000 kr på! glöm gratisbio och alla andra sidor som tar åratal att samla ihop poäng på!

Du börjar med 50 p, och sen får du 40p om du skriver om gratismode på din blogg eller bdb, värvar du en aktiv medlem får du 50 p, du märker själv hur snabbt det går att samla poäng, självklart finns det massa mer att göra, läs på hemsidan!

Bli medlem via min länk och få 50poäng direkt!

http://www.gratismode.se/?c=1486

2 Anonym:

skriven

vad tycks om låten på min blogg?:D

3 Sanna:

skriven

Hej!

Vilken trevlig blogg du har :)!



Skulle du kunna hjälpa mig med en sak? Det skulle vara SÅ snällt, nämligen att du blir medlem på dessa två sidor (det är gratis såklart!)



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=107234



och



http://www.gratisgen.se/ref/98072



Det skulle vara en STOR tjänst! Jag kan länka till din blogg om du blir medlem på de två sidorna :). Är du aktiv på sidorna så kan du bland annat välja att få ett presentkort på H&M, GinaTricot, MQ eller varför inte få ett Nintendo DS eller playstation helt gratis hemskickat? Man kan ju alltid ge bort sakerna i julklapp :).



Tack på förhand.

4 Bobby:

skriven

Grattis på två års dagen!!!:)

5 mqamma:

skriven

GRATTIS till er två som är så söta ihop!MEN är det VERKLIGEN två år,tycker det var i går du vågade ta med nisse hem till mamma förstaste gången

6 amma:

skriven

Kan man öppna ditt mejl utan att det blir farigt för min dator?Kramar.

7 maddah:

skriven

Tack så mycket men skall inte ta ut något i förskott 2års dagen är ju inte föräns i morgon.

ca 46min kvar=)

Tiden går fort när man är med den man älskar, känns som tiden bara sprungit iväg.

Kramar på er.

8 ullisar:

skriven

sicken massa spams du fått?



men säger som dom ovanför (fast en dag försent istället):



gRatTiS!!!



ni är dom bästaste maddahsarna och nissarna jag vet!! nu och för alltid!



ps. låt ingen sittas på dig. förutom möjligen... :o

9 ullisar:

skriven

nämenshit. det blev görsnuskigt. förlåt!! inte alls så jag menade!!

10 maddah:

skriven

hihi ullisar blir ju ofta ganska snuskigt nuför tiden när du skriver eller pratar=)

Tack och ja massa spamgamisar som bara vill åt min röst eller nåt.

Kommentera här: