Vardagsrum

Så sakta men säkert börja vi få ordning i vår nya lya, äntligen så har vi bestämt oss för färger och fått tummen ur och målat om i vårat vardagsrum.
Efter en hel del tveksamheter på färgvalet från vissa håll så bestämde vi oss för nordsjö kaffe med vitt. Blev enligt vår mening riktigt bra och den som var mest negativ sa oräkneligt många gånger igår att det blev jäkligt bra=)
Se själva och bestäm själva vilken ni gillar bäst tråkbeige ala 90tal eller sofistikerat brunt med vitt ala slutet av 2008/2009

           
Före                                     Efter

Nu är det bara lite tillpiffning, tavlor, matta mm som behövs.


Var för övrigt oerhört duktig och gav mig ut på en joggingtur innan i det härliga vintervädret, tack och lov så verkar inte den lilla kondition jag byggt upp inte försvunnit helt, sprang enligt min mening riktigt långt innan.

Fick besök utav Erik, Karro och Rickard innan, Erik och Karro är så söta ihop och Erik påminner verkligen om en nykär Nisse som inte kan hålla sina fingrar ifrån sin söta tjej=)

Nu skall jag snart ge ming in i ett jobbmaraton är inte ledig förän på torsdag näst nästa vecka:( men helt själv valt.

Kommentarer:

1 mamma och Håkan:

skriven

Vi såg ju live att det var ursnyggt,tackar för kaffe och en skön känsla av att komma hem när jag öppnade danskavägendörren 29 år efter att jag flyttat därifrån.Där kommer ni att må bra,jag älskade den lägenheten.Kramisar till er två och en stark önskan om att ni ska trivas gott.

2 Bobby:

skriven

Jättefint har ni fått det! Skall bli spännande att se när jag kommer hem! Jobba inte ihjäl dig nu vännen! Man måste ta det lugnt:)

Kramar

3 ullisar:

skriven

litar på mamsens smak och säger "fint"!



se paw rikhtigt snart kanske?



jobbas dig inte ihjäl. hoppas nissen som heter så är i skåne, eftersom ni ändå inte kan träffas... mjau.



krams!

Kommentera här: