Årets sista grill

Tror jag betämt att jag och nissen fick avnjuta hemma hos emma och petter igår. Fantastiskt munsigt med rött viin och grillad köttbit. Tur att vi svenskar inte grillar året runt för då hade det inte varit så fantastiskt munsigt som det är.

Fick faktiskt till och med en alldeles egen kram utav viktor, det brukar han faktiskt inte bjuda på. Kan ha varit lite så att nisse nästa fick han att känna sig tvingad men han frågade faktiskt med lite blyg blick om jag ville ha en kram och jag sa självklart att jag gärna ville det=) 

Vad är det med folk nuför tiden, det som jag tycker är apselut största no no inom mode i dagsläget är när folk har på sig svarta strumpbyxor som inte är heltäckande men tror att de har på sig tights och då till detta väljer att ha någon form utav kort kjol eller tröja som inte ens går nedanför skinkorna. Hur snyggt är det att visa halva skinkorna? snäll våga lämna lite åt fantasin.
Är ingen stor mode guru men det är inte snyggt ser helt osmakligt ut. idag så jag en ganska rejäl kvinna som klädde sig på detta viset och det var en hel del lår man fick se plus lite skinkor också.

Snart är det verkligen dags för flytt, efter mycket slit utav mig igår och ännu mer slit utav nissen idag så är nästan hela köket klart bara fönster och kylskåp kvar.
På fredag skall jag städa badrum och eventuellt putsa fönster.

Skall bli så fantastiskt gott att börja på ny kula och packa upp å göra mysigt istället för att bara packa å packa.

Kommentarer:

1 mamma:

skriven

morsan bidrar med bullar enl önskemål.

är ni hemma ikväll,ska träna 1/26?

Bamskramen från mig

2 Maddah:

skriven

Nissen e hemma tror jag:) jag jobbar. Kram

Kommentera här: