Grattis min älskade mamma på 39års dagen



Idag fyller min älskade mamma hela 39år och det skall firas med kalas ute på furulund med barn och barnbarn. Blir ett gäng med båda mammas och Håkans avkommor.

Vet inte riktigt hur gammal hon är på bilden men skulle gissa på 16, är det rätt mamma?

Tack för att du alltid finns där för oss och alltid har gjort ditt yttersta för att vi skall få ha det så bra det bara går, lärt oss att skratta när det ser som allra mörkast ut.

Älskar dig i massor
Pussar och kramar

Kommentarer:

1 MAMMAN:

skriven

TACK MIN ÄLSKADE DOTTER,VAD HADE JAG VARIT UTAN ER OCH ER FANTASTISKT FINA HUMOR OCH GÅVA ATT KUNNA SKRATTA NÄR DET BLÅSER HÅRT.

JA,MADDE MAMMA ÄR 13 ÅR PÅ DEN BILDEN,PÅ DEN TIDEN TYCKTE JAG DET VAR OK ATT SE ÄLDRE UT ÄN MAN VAR MEN.......VET INTE OM JAG TYCKER DET NU!

NI HAR ALLTID VARIT ANLEDNINGEN FÖR MIG ATT ORKA VIDARE/KRAM FRÅN MAMMA 39ÅR

2 mamma:

skriven

VILKEN STOOOOR UNDERLÄPP HON HAR!

3 ullisen:

skriven

grattis som tusan!



alltså. jag är visserligen kass på matte, men... trettinie? igen! :D

Kommentera här: