Höstlöv



Detta fantastiskt fina löv (enligt min mening, inte nisses) hittade jag utanför tvättstugan.
Nisse stod som ett frågetecken när jag plockade fram kameran nere i tvättstugan.


Idag har äntligen rättegången varit som jag har bävat för i ca 2,5 år nu. Så fantastiskt gott att det är över och jag kan lägga den tiden bakom mig helt.
Tack Judasen och Nissen som supportade mig genom mitt vittnesmål.
Dock blev nog straffet lite mild enligt min mening.

Nu skall jag gossa ner mig i soffan jämnte nissen och njuta av att dagen snart är till ända och jag snart får bädda ner mig för en god natts sömn så jag sedan kan ta mig an en sista 10-20:30 dag innan ledig helg=)

krma=Kram, kan ite skriva kram utan blir till 99% alltid krma istället så jag ger mig. Har jag skrivit krma så är det ett anagram som ni själva får lista ut.

Kram och nattis

Kommentarer:

1 Judas:

skriven

Så skönt för dig att slippa tänka på det mer=)

Vad fick det lilla aset för straff?



Kramar

2 maddah:

skriven

Om jag hört rätt så blev det vilkorlig med 12 stegs program. inte mycket med tanke på brotten.

3 mossadahm:

skriven

ÄLSKAR DIG!Maddemossan.

4 ullisar:

skriven

aj löv bladet brunöga!

Kommentera här: