Stinifiering

Långa dagar i Ullared har tack och lov ganska så många ljusa stunder främst då ihopa med mina kära kollegor som man sliter samman med både i ljusa och mörka stunder.

Dagens största drag på smilbanden fick jag utav chifens stinifiering utav alla töser på jobbet, alla passar inte jätte fint med ett stina i sitt namn.

Såhär blir det:
martinastina
ullisarstina
lindastina
idastina
maddahstina
judasstina
kajsastina
linastina

Kajsastina och linastina är nog de finaste.
De andra säger jag inget om är upp till läsare själv att bedöma.

Dagens bästa kundmöte:
Ursäkta, vet du var den för 3990 är någonstans?
Inte en aning men kolla med informationen eller på sökdatorn var den står någonstans.

Får även passa på att ge er namnet på den bästaste iten just nu.
Takida med handlake village eller handsjö byn som den heter på svenska.

Personen (micke) som gjort vår fantastiska skiva (not) som vi spelar på jobbet har någonstans långt in på skiva lagt in ett vrål. hade bara hört talas om detta då jag själv inte vistats nere i butik vid tidpunkten då skriket kommer rund 6 snåret.
Stod och pratade med kund när skriket helt plötsligt kommer och som ni vet är jag kanske inte den som talar allra högst i sverige inte direkt uppe i 100DB försvann helt i skriket och tappade lite tråden. Blev faktiskt ganska ställd, och kunden i fråga såg också ganska förvånad ut.



Kommentarer:

1 Bobby:

skriven

Jag tyckte Lindastina lät lite festligt också måste jag erkänna..;) Vad sägs om Bobbystina..gapskratt!:) Tur att jag bara är extra arbetare! Hela det albumet med Takida är riktigt bra tycker jag, mycket bra val:)

Ha de underbart!

Kramar

2 maddah:

skriven

bobbystina är också riktigt fint, men lilastina kanske gör sig bättre i munnen?

Valde dock att a bort curly sue i ren protest är såå sjukt sönderspelad.



Snart e hon hemma.

Kram

3 Judas:

skriven

Annars tycker jag att Ludrastina känns bra, om man får ta bort ett s=)

4 ullrika:

skriven

har minsann hört ett axelstina också! med efterföljande storflin från tjifen..



ludrasstina låter fint tycker jag. rimmar på madrass-tina :)

Kommentera här: