vibrerande kaniner

Dagens apselut roligaste kom ifrån Ullisar på lunchen.
Hon står och kollar efter våra kaninbebisar som brukar skuttas runt utanför vid det gula lilla huset säger att hon tycker att våra är så gulliga eftersom de skuttas runt nästan hela tiden, medans andra kaniner oftast ligger still och vibrerar=)
HI hi hi, gick och smålog hela eftermiddagen, hon bidde nog lite generad när jag började att fnissa åt henne och hon förstod hur jag hade tolkat det hela.

Gårdagens roligaste var när Ullisar säger åt Tony att hans bil är vit, medans han påstår att det är den inte alls utan den är blå. Ullisar säger att hon sett en sån bil som är blå (lite som en ahlgrensbil) och att hans bil inte är blå. Men han ger sig inte utan den är blå.

Jag kan dock inte se att den är blå, tror inte så många andra heller skulle kunna påstå att den är blå.
Men det är ju hans bil så han bestämmer ju själv vilken färg den har=)

Kommentarer:

1 mam:

skriven

om jag får bestämma så är min bil KLARRÖD,förstår tony han vill ha en blå bil och då är den blå,den vita kanske var för dyr för tony.

2 Judas:

skriven

Haha, hörde hon inte själv hur roligt det lät=) Synd att inte JP var i närheten, han hade ju dött...



Jag har också haft den disskusionen med Tony, och han tror verkligen på riktigt att den är blå och han säger att det står så i papperna, antar att han har fel papper..?

3 Bobby:

skriven

Har aldrig hört historien med Tonys bil förut, men det låter ju onekligen riktigt rolig! Får kolla in hans bil när jag kommer hem i oktober och fälla ett avgörande..:)

Hoppas att allt går bra med flytt och grejer:)

Ha det underbart!

Kramar

4 ullisen:

skriven

jag dementerar. kaninen alltså. jag pratade om såna med päls. några andra känna jag icke till.



å understå er inte att berätta för JP. han hade aaaldriig förstått!

Kommentera här: