Jag älskar våren

Blir så oerhört lycklig inombords när våren äntligen kommer, allt sakta men ändå snabbt vaknar till liv igen. Knoppat brister, humlorna vaknar till liv och människorna kryper fram ur sina vintergömmor.

Har fotat lite våriga bilder som jag tänkte dela med mig utav. Älskar att fota, så snart ekonomin tillåter skall jag införskaffa mig en anständig systemkamera.


Havet längs strandpromenaden mellan kusthotellet och apelviken


De två mystiska tornen


Backen klädd utav vitsippor vid göingegården


Panoramavy mot rolfstorp från naturreservatet

Har för övrigt gett mig tusan på att det får vara nog utav biffiga madde nu, satsar därför stenhårt på förbrännande träning. Skall ta det lugnare med muskelbyggandet och bli flitigare med spinning, jogging och promenader i raskt tempo.
Igår cyklade/gick vi till trönninge, söndags cyklade vi till skultagården och idag har vi raskt promenerat i 50 minuter. Ganska irriterande att bara gå upp i vikt när man faktiskt varit flitig myra på gym och i joggingspår. Nur skall här gås ner minst 3 kilo och helst 8 kilo.

Kanske ev har hittat mig en köpare till min gamla mobil=)

Klarade för övrigt mitt första delprov i organisation och ledarskap med 18 utav 20 möjliga.

Allt för nu maddah signar ut

Kommentarer:

1 mamma:

skriven

Du är duktig!Jag VET.Men du! när man kör styrketräning så blir man tyngre pga att man bygger muskler som väger mer än fett.Du är en helt perfekt formad människa.

Jag har bästaste recepten på GI-mat som är en väldigt bra form av nyttig viktminskning i kombination med Lätt motion.Puss och kram min goa unge./mamma

2 Bobby:

skriven

Sikka fina bilder. Varberg är ju underbart!:) Tycker du ska vara försiktig med din träning! Inte tyna bort!Men nu när du kämpat hårt med muskler så kommer förbränningen gå mycket lätt! Det har jag lärt mig! Muskler hjälper till att förbränna eller nåt sådant tokigt:)

Kramar!:)

3 ullisar:

skriven

vill också minnas att jag hört nåt som liknar det Bobby skriver. det som bygger "för mycket" är sånt som statisk (gym)träning med asatunga vikter. typ. pump (eller skivstång eller vad det heter) är bamsebra för att gå ner i vikt har jag fått lära mig!



är så sugen på att hänga på på träningen. passen alltså. men det ligger så långt bort... får nog bli nåt i stan i stället. hur jag nu ska få tid och möjlighet till det. lust att passa lite barn kanske?



imorron ses vi!

krams!

4 maddah:

skriven

Tack alla ni, behöver inte oroa er att jag försvinner då jag är väldigt svag för mad och andra godsaker, men det skadar ju inte att göra sig av med det överflödiga på mage, rumpa och lår:) massa krams

Och ullisar klar du skall joina mig, de har bilväg hela vägen fram till gymentrén=)

Kommentera här: