Drömmar

Är mycket märkliga saker, var kommer de ifrån? Vissa drömmar han jag gå med på att de kommer från händelser i verkligheten men det är långt ifrån alla. En del drömmar är helt galet sjuka eller känns så oerhört verkliga så att man ibland faktiskt inte vet om det har hänt på riktigt. drömde för några nätter om att jag träffade min gamla mcdonalds compadre tabita aka dagge som jag inte sett av på minst 2 el 3 år, även om vi bor i samma lilla stad. Började ju förstås tänka lite extra på henne då, så igår när jag kollade upp ifrån infodisken stod hon framför mig:) visst är det coolt. Inte första gången detta hänt. tror jag skall börja skriva mer utav mina galna drömmar här, kanske inte alla passar men en hel del:) Maddah signar ut

Kommentarer:

1 apälsen:

skriven

ALLT kan inte förklaras.Det finns saker som man inte har förstånd till att förstå,saker som är underliga och som man inte ska forska vidare i.Bara för at vi inte kan se saker så innebär det inte attdet inte finns./kramsemamsekramse

Kommentera här: