Onormalt vackra februari mornar

På vägen på Ullared i går så var det så fantastiskt vackert när solen sakta smög sig upp ur sin nattvila, kallt, krispigt och fantastiska färger.

Fick fipplat fram mobilen för att försöka föreviga detta genom vindrutan, inte i närheten av så vackert som det var i verkligheten men ni kanske får en hum om ungefär hur vackert det var.



Är ju inne i mitt jobbmaraton nu, så nedräkningen till min långa ledighet som väntar är i full gång. Nu är det bara 8 dgr kvar till ledighet.

Lazerdomen i söndags var riktigt jäkla kul, även om jag kanske inte var den mest skillade skjutaren på banan, men hamnade faktiskt inte helt sist heller utan det tog Axel på sig. Klart överlägsen var JP, och idag förstod jag varför när det kröp fram att han hade tävlat i sånt eller liknande innan. Det hade han minsann inte nämnt, nästa gång kanske vi skulle tävla i hästhoppning.
Öm i låren utav bara satan efter allt smygande på huk, hoppas verkligen att det lagt sig tills i morgon då jag tänkte testa på stationsjympan.

Ja ullisar jag vet att det är roligare om jag uppdaterar dagligen, men kan känna att jag faktiskt gärna hellre gör annat än att sitta vid datorn på min lediga tid. Så valet står mellan nedläggning eller sällan uppdatera, väljer så det senare alternativet då jag tycker att det är riktigt jäkla kul att uppdatera de gångerna jag faktiskt känner för det.

En våldsamt massa kramar från maddah som signar ut.

Kommentarer:

1 mamms:

skriven

Maddah ska hålla händerna på ratten,och inte fippla efter kameran annars hon kanske aldrig får MÅNGA prickfria årskörningar,Men bilden blev kanonfin,VACKERT.

2 ullrika:

skriven

ojojoj! nänä! inte läggas bloggen ner!!



ps. att ontz skulle komma sist i skjutandet var kanske inte värstaste högoddsaren ;)

Kommentera här: