I viskadalen

Som ordentligt trött fisk och fackligtombud befinner jag mig nu i viskadalen och skall så göra fram till onsdag. Hade helt ärligt hellre varit hemma hos min älskade men kände att det var dags att pröva med övernattning, detta är steg nummer 3 i handels kurs för förtroendevalda utav 6. dagen har bestått utav mat och disskutioner samt lite grupp arbeten. Har nu hunnit med en mycket välbehövlig lur. Trött så in i ... Då jag inte sovit vidare gott det senaste utan särskilld anledning:( ser det hela som ett viloläger ute i ingenstans borta från vardagen med serverad mat och massa ledigtid till att göra ingeting som att läsa å kolla tv. kan vara så att de andra tycker jag håller mig undan eller att de inte ens märker att jag smugit mig iväg för mig själv. Nu e det dags för dagens sista mål, tror jag missade det näst sista för jag har inte ätit sen 12 så jag e Asa hungrig så det skall bli gott me tacos:) kram kram

Kommentarer:

1 mamma:

skriven

VAR ÄR DU?

2 mamma:

skriven

VAR ÄR DU?

3 maddah:

skriven

Är ju i viskadalen=)eller seglora om det säger dig mer om var jag befinner mig georafiskt=)



kram

4 Anonym:

skriven

ja,seglora säger mera,det är där som man gärna giftas sig om man har sådan tanke.kanske ide att titta på kyrkan madde!/kramimam p

5 Arandur:

skriven

Hoppas du får en härlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

Följ den gärna med bloglovin.

6 Anonym:

skriven

Men mamse det är ingen idé att kolla in kyrkan för jag får ändå inte gifta mig där samt att jag inte har någon som är villig att gifra sig med mig=)



Men jag har sett kyrkan utifrån och den är väldigt fin.



Kram

Kommentera här: