PS3

Japp efter en helvetes massa malande fram och tillbaka så har det nu hamnat en PS3a i det dahlin/larssonska hemmet.
Jo kan erkännas att vi kanske inte har störst användning utav den i hela världen men har man väl börjat tänka på att det hade varit kul med en PS3 så är det svårt att stoppa även om motgångarna varit många.

Först hittade vi en till jäkligt najs pris på nätet som vi lovades få köpa men efter det så försvann apan från jordens yta.
Sen åkte vi ner till giganten och skulle köpa det där men då visade det sig att de hade ett helt annan pris i butiken än det som visades på nätet, Och ja ja vet att de har intenetpris men dum som jag e trodde jag att det gällde på de som de stod intenetpris på för annars kanske det känns lite löjligt att sätta den logga på vissa produkter. Kompetenta tjejen i kassan förklarade det som att intenetpriser ha de ju för att handlar man på nätet så tillkommer ju frakt och så får man ju vänta lite längre, va fan e det för argument!!! Och på frågan varför det står internetpris på vissa så var det så helt enkelt.

Nä tackar vet jag butiker som har samma priser i butik som på nätet och som inte myglar med priset för att hman höft upp på pricerunner.

Så det fick bli den andra stora påochav affären som fick äran att sälja till oss efter en våldsamt massa övervägande, Mycket trevligare personal där med.
Nu har jag kört lite singstar ABBA så rösten min är helt slut, nissen har lånat lite kriga/döda spel från pär.

Bloggaftonen förra lördagen var fantastiskt trevlig=)
Ikväll blir det troligen lite spel, mat och vem vet kanske en bluray film.

Har för övrigt varit duktig flicka och varit ute och gått 2ggr på jobblunchen samt att jag varit ute och joggat idag. Fantastiskt härligt med både promenad och jogging:)

Krma kram

Kommentarer:

1 Trött-på-malandet-pälsen:

skriven

Tacka fan för PS3!! =)

2 maddah:

skriven

Ja du tyckte allt att det var riktigt kul med singstar=)

3 ullrika:

skriven

kanske köpte av min Stalker-man?

4 Anonym:

skriven

Ja om han har mycket skägg så var det säkert han:)

5 ullrika:

skriven

nu åks vi strax!

tänk gärna lite på oss ;)

krams massor bästaste!!

Kommentera här: