snart hem

Japp nu är jag innne på sista lunchasten i viskadalen och efter den så är det ca bara 2,5 timma kvar.
Skall snart ha förhandling som är en gruppövning som skall genomföras inför hela gruppen, är faktiskt inte så asligt nervös utan får helt enkelt köra på och se hur det går, har ju sett lite på de andra grupperna och man vet aldrig riktigt vad de som agerar cehfer kommer att säga, är kursledarna som agerar chef så det kan vara jäkligt hala. Men som Björn säger så är det väl ett ypperligt tillfälle att öva här innan man någon gång skall förhandla aldeles ensam med sin egna chef.
Har varit en ganska så trivsam vistelse i viskadalen doch inte så mycket egentid som jag hade trott men trevligt ändå:)

Igår var jag med gänget från Helens rör och spelade vollyboll eller hur det nu stavas. Kanske inte är den vassaste förmågan inom den sporten så var väl riktigt katastrof dåligt till en början men sen kom jag igång, eventuellt inte asagrym men rörde iaf vid bollen ett par gånger.

Gick och lade mig i tid igår så jag hann med lite TV-tid, fastnade framför made in sweden som enligt min mening var ganska så kul, har en viss förkärlek för musikprogram.

Hoppas att mitt nya singstar har kommit när jag kommer hem så jag kan öva lite på mina egna elita skills gällande musik;)

Snart åter till klass och ännu mera snart hem och bara en arbetsdag kvar tills jag är ledig, Wohoo=)

Skrämde förresten skiten ur en kille från kursen som åkte med mig till kinna för att inhandla lite förnödenheter, såg lite dåligt så var visst på fel sida utav vägen vid möte så att den mötande bilen körde över så att han passerade mig på högersida. oj oj oj inte bra, förstår faktiskt inte alls hur jag kunde missa det så brutalt:/

Maddah signar ut

Kommentarer:

1 Bobby:

skriven

Men herregud!!! Kör försiktigt vännen!!!

Kramar

2 mamma:

skriven

Håller med bobban helt och fullt!Det blir svårt att leva upp till mossans34 års prickfri körning OM du ska hålla på så där./kram mamma.Ska jag hämta dig?

3 maddah:

skriven

jo ni vet ju att jag kör försiktigt och mamma du vet att det är en gåta för mig hur du har klarat dig utan prick i alla dessa år;)

Klarade mig hem i ett och samma stycke

4 mammamossa:

skriven

Madde,snälla jag tycker det är så kul att läsa din blogg,men det blir så sällan.

5 ullpäls:

skriven

oj. det blir till att fundera om ang bilpoolning kanske...!



tur att det blir bra!

Kommentera här: