Helsingborg

Idag har vi varit en sväng i Helsingborg, det har varit mycket trevligt. Har hunnit träffa på mamma Carina, syster Lisa och så Brian.
Nissen har blivit klippt, och jag har köpt ett par flipflops med 2 vänsterskor, kanske inte helt lyckat ifall ni frågar mig=( Skorna alltså, nissen är jättefin i håret.

 
Okej man kan säg att det regnade vissa stunder brutalt, denna bild är tagen på väg ned för hallandsås i norrgående riktning.


Sowen har också han fått nya sulor, har inte satt på dem än då jag skall ge mig ned till emte i morgon för att kolla upp ifall de har några passande däck till sowens nya fina fälgar. Hittade dessa fina, kanske lite skavda fälgarna till vrakpris på blocket, volvo original sentinal 17". Att de har lite skador sen innan ser jag bara som positivt då man kan skylla på dem ifall man skulle råka skava till dem lite själv.=) inte för att jag skulle göra det.

Håret mitt blev helt okej, tror inte att det otränade ögat ser någon skillnad=) ´Tack Linnéa för hjälpen.

Allt för nu, nu blir det vin och melon i soffan=)

Oj glmde även nämna att jag inte kunde låta bli att storle åt ullisar länk till familjeliv där någon undrade hur hon skulle tillaga räkor med ansikte som hon hade köpt billigt=)

Kram

Kommentarer:

1 mamman:

skriven

GRATTIS min tös på namnsdagen ,HIPP HIPP HURRA!

Kramen komer sen på böljan blå eller du får en skriftlig redan nu,+ en pussing/mamma

2 maddah:

skriven

Tack mamsen min=)

3 Anonym:

skriven

Bloggtorka,bloggtorka,sockelisorka bloggtorka,bubbelimorka bloggtorka,skummaskummamurka bloggtorka,fiskelliplurra ,när ska vi börja hurra,för bloggellitorrka är burrilliburra.

4 Anonym:

skriven

störd mossa

5 Anonym:

skriven

Vaddå störd?

6 Anonym:

skriven

Tack ! dom var supergoda ,men inte snällt att komma med såna vackra goda saker NÄR jag börjat agera kraftigt MOT söta och goda saker.Hoppas ni styrde sakta på bågen och JA tycker att du var stilig i nisses "lilla" skinn-stass.

Kommentera här: