Och så kom regnet

 Lite bilder från dagarna som gått.

Nu kom visst åskan med så det får bli ett snabbt inlägg..

Har haft en härlig första vecka på semester med helt okej vädret, kvällarna har varit toppen sådär som det skall vara på sommaren.
I tisdags vart det bloggafton hos hedberts som hade gjort oss en stor härlig thaibuffe, mycket trevligt blev sittandes ute i trädgården långt in på natten. kom hem ungefär vid 01:40. Hann även med lite sol på Ankaret.

I onsdags  vart det hem till furulundskaresidenset där det var mycket mys och gott att äta, samt en massa badminton och fotboll. Kvällen aqvslutades med ett dopp för de som vågade.

I torsdags blev det ytterligare lite sol, sen ned en snabbis på stan, laga mat och sen ett varv till kvantum för lite gottigheter.

Igår var det superväder nästan hela dagen så även då ned till ankaret för att bättra på brännan sen var det bio med hjärtat på kvällen, harry potter och halvblodsprinsen. Helt okej, kidsen har blivit stora, mycket fokus låg på kärlek och de hade plockat bort mycket från boken. Men klart sevärd i väntan på de sista filemrna som de bestämt sig för att dela upp på två vilket kan vara klokt då det kanske inte är så smart att plocka bort massa viktigt i den sista boken.

Synd att det åskar och regnar för då kan jag ju inte ge mig ut och springa.

Weels and wings drabbade staden igår så det vart ett jäkla liv på raggarna, mycket konsigt folk lockas till standen dagar som dessa. Och snälla människor tro inte att bara för att ni har en buske bakom så syns inte eran buska när ni sätter er och kissar.

Det sägs ju att en bild säger mer än tusen ord, och ja det gör den säkert men man skall inte tro på allt den säger för det är väldigt ofta en bild ljuger. Syftar mest på alla dessa kändistidningar som har en massa bilder i arkivet som störda papparazzis har fotat påde förföljda stjärnorna som de plockar fram en lämplig bild som de slänger ihop med en smaskig rubrik. Kollade på Britney dokumentären här om dagen och blir så oerhört frustrerad över alla dessa sinnesjuka papparazzis som helt galet i stor flock förföljer henne vart hon än går. Sluta upp med det och låt flicka leva ifred. läste även på aftonbladet att de uppmanade privatpersoner att vara redo med kameran och fota Britney nu när hon är i stockholm, Återigen låt tösabiten vara.

Såg lite utav Michael Jacksons Dangerous turné igår, jäkligt synd att man inte under hans storhetstid fick se honom live. Men jag var nog bara 12 år på den tiden.

Nä nu skall jag åter till semesterfirande, funderar på om jag skall våga mig på att exprimentera lite med min hårfärg, vill ha det lite ljusare.

Känner mig även lite ledsen för det känns som om någon av mina nära och kära inte är vidare intresserad av mitt sällskap längre. Hoppas det bara är en tillfällighet.

Massa krams

Kommentarer:

1 Jossan:

skriven

Låter som en mysig vecka! Ingen so vill umgås med dig? Ajaj. Bara att skicka sms :) Jag är öppen för det mesta.

2 maddah:

skriven

Tack Jossan, hade du och judasen mys igår?

Kram

3 Jossan:

skriven

Åh vi hade supertrevligt! Kommer göras om, då får du sällskapa oss tycker jag.

4 Julia:

skriven

Man kan fan inte lägga ut vad som helst på sin blogg... Kan hända att vi glömmer säga till dig nästa gång vi ska hitta på nåt...=)

5 ullisar:

skriven

hejja inte läsa skvallerblaskor! som du vet är jag ibland en smula drabbad av principfasthet och efter att GP gjort en liknande uppmaning "fånga Robbie på bild och skicka fotona till oss" ringde jag och sa upp min prenumeration. skit och sopor och uppmaning till paparazzibeteende. fy!

6 mamma:

skriven

kan inte förstora upp bilden från badet!Kram.

7 maddah:

skriven

Det kanske du skall vara glad för mamsen min=)



Julia detta är bara ett lite steg i den stora vedergällningen som väntar dig;)

8 mamma:

skriven

Fattar nada baby!PS: SÅ ful är jag väl inte!!!!!!!!

Kommentera här: