Puh

Vad mycket det blir när man inte hunnit uppdatera på länge, känns som om jag gör ingenting men har ändå massa att skriva om.

Fiskeklubben Der gedden har varit ute på havsfiske tur, tävlingen vanns utav håkan som fick äran att ha gäddvasen hemma hos sig. Fiskelyckan kanske inte var med oss men det var ett mycket trevligt äventyr ändå.
   
Lite bider från det äventyret.

Sen vart det dags för schlagertorsdag med Johan Becker, kvällen börjades hemma hos jossastin för att sedan fortsättas nere på societén och avslutas med nattamat hos akropolis pizzeria. Var en mycket trevlig kväll, tackar för festen jossan=)


Stod lite för nära för att få en bra bild=)

I söndags var jag, Linnéa och Tina i kungsbacka för lite shopping, hade förstås inte tänkt handla något men tji fick jag. Kom hem med lite nya tröjor, 2 par jeans, 1 par skor som jag spanat på länge och fick bytt in mina två vänster flipflops till en utav varje och lite hår grejjer.
jeansen var tokbilliga 99:- paret på freeport, tjänade minst 2500:- på det då de hade ett ganska så högt ursprungspris.

Sen var det dags för klownerna från 123sctunk på kvällen ihopa med jossan, judas, ontz och paret Hedbert utan EmmaLi men med lilla Franqlin i magen=) Var fansatiskt roligt, rekommenderar alla att någon gång under sitt liv att kolla på någon utav deras föreställningar.

I måndags vart jag och julia och fyllde på vår kulturella kvot på fästningen där vi hälsade på Ötzi som är över 5000 år gammal.

Han ser ganska så smal ut.

På kvällen blev det en sväng med min älskade ut till Rolfstorp för att hälsa på hos Emma och Petter och hos Kalle och CH.

I tisdags sålde jag mina gamla fula och ojämna fälgar, åkte sedan ut och hälsade på mormor, har inte varit där sen begravningen, pratade liten stund med henne och gav henne lite rödarosor och fällde ganska så många tårar.


Hoppas du har det fint lilla mormor

Efter det begav jag mig ut i skogen någonstans mellan åskloster och derome för en lite promenad i naturen som var förstrollande vacker.


Förtrollande

Sen var det bio och mat men nissen, turtur judas och simon, mycket trevligt.

I onsdags var stora cupcake bakar dagen, har kollat väldigt mycket på what about brian där det bakas massvis med cupcakes så blev helt enkelt sugen, åkte och handlade med julia, åkte sedan till hundklubben där vi åte med mosan och hennes hunkompis som jag har för mig hette Karin, verkade vara en väldigt trevlig tös.
Efter det hem och köra igång, blev helt ok. Åt en cupcake och blev sedan illamående mätt. Lyckades bra med att bli av med dem, julia fick med sig några hem, emma och petter fick några,  mamma och håkan varsin och sedan tog vi med resten till Joel.

   
Så här fint var det

På kvällen åkte vi ut till rolfstorp och lånande petter motorcykel så nisse kunde ta mig ut på en premiär tur på hoj ut till mamma och Håkan, var lite myxis i början men sen slappnade jag av och tyckte faktiskt att det var riktigt roligt, så det gör jag gärna om=)

Igår var vi hos Joel och Bobby som hade lagat munsig mat som var sjukt god, drack massa viin och spelade TV-spel, judasen och simon var också med=). Kollade på Joels resebilder och blev tokigt sugen på att resa iväg till Vietnamn eller liknande under några veckors tid.


Sällskapet

Fick även äntligen sålt min Samsungtelefon igår, äntligen... så nu har jag inhandlat mig en sonyericsson w715, galet snygg och kompetent telefon. Nu kommer det dröja länge innan jag lämnar sonny.

Så nu är semestern strax slut, har typ tvingat nissen att åka med mig till Göteborg i helgen där vi skall bo på flott hotell och bara njuta utav varandra=) eller något i den stilen. Har egen expresso maskin och fria betalkanaler på rummet.

Nu signar jag ut, ha det bäst allehopa.

Kommentarer:

1 ullisar:

skriven

åhå! hur fick hon med nissen på sådant hotellkalajs? :) ha det dunderhärligt!!



ps. sonyericsson is da shit. fast apple är okej också...

2 Jossan:

skriven

Tack själv!



Låter som du haft en dundertrevlig semester... trots det sämre vädret :)



Ses på måndag!

3 Mamma:

skriven

Är det den nya familjemedlemmen som skymtar i vänstra hörnet?

4 ullisar:

skriven

förresten. det ser väldigt trevlig ut med en sån middag. va synd att min och Tias inbjudan kom bort... ;(



nu vill jag ju apselut veta; hur var myshotellet!? berätta genast! mail funkar!



ha skojigt på jobbet nu. eller.. äh. du fattar!



krams!

Kommentera här: