Snart fjällen

Japp nu e det inte långt kvar innan maddah för första gången skall ge sig ut och pumpa puder, hade ni frågat mig för si sådär 5 år sen så hade ni aldrig över döda kroppen fått med mig på semester till kylan. Men vad fasiken vad gör man inte för kärleken.
år iaf grymt taggad nu och oerhört övertygad om att jag är sjukt kompetent som skidåkare så det kommer inte ta många timmar innan jag swichar ned för backen=)

I vanlig ordning så är förberedelserna inför avresan i full gång, väskorna framställda och packningen påbörjad, på onsdag skall vi till mossan och håkan för att hämta färd drycken=9 skall nog inhandla mig en flaska punch som jag kan smutta på för att finna tröst när jag känner mig lite rädd och liten i backen.

Idag har det tränats skivstång 60 min, är inte så jobbigt om man jämnför med 90 min skivstång/kondition utan det blir ungefär bara 30 min effektiv träning om man räknar bort uppvärmning, nedvärmning och stretch. Jo gudarna skall veta att det är jobbitg under de 30 minuterna men det går ganska fort, ideg körde jag extra hårt då jag visste att det var så kort plus att jag läst att man skall köra med så mycket man orkar och inte mesa för musklerna blir inte snyggare av lätta tyngder, så nu är det fullt ös som gäller.

Har även börjat med att träna lite pilates, fick med en DVD när jag köpte en tidning. Ganska gött att träna hemma de dagar man inte har tid eller lust att ta sig till gymmet. Så nu har jag beställt mig en boll och fixat mig en DVD med bollövningar. Beach 2009 here comes I:) Snart har jag fått rutan på magen att dela upp sig till åtmindstone 4 olika rutor.

Och till sist..... hur i hela universum kunde af ugglas slå ut star pilots?

Maddah signar ut

Kommentarer:

1 Bobby:

skriven

Hoppas du får en alldeles underbar vintervistelse!! Var försiktig i backen!

Kramar

2 ullisar:

skriven

är övertygad om att du kommer regera i backen darling!

3 Anonym:

skriven

Maddah ÄGER!!

4 Julia:

skriven

http://www.youtube.com/watch?v=s1FUV8L3b3E =)

5 Anonym:

skriven

tack mestaste alle samman, fin video judas=)

Kram

Kommentera här: