Snart

bär det av spänningen är olidlig, hur skall det gå? kommer jag att vara den grymma skidåkare som jag faktiskt av hela mitt hjärta tror att jag är eller kommer min semester bestå av punchdrickning vid sidan om backen eller kanske på en skärtlapp i barnbacken.

Semestern är nu påbörjad, packningen nästan klar, stora punchflaskan inhandlad och första vinflaskan med älsklingen påbörjad. Jihaa vad jag älskar semester, tacka fan för att jag har ett jobb för utan jobb hade ledigheten bara varit tråkig vardag utan pengar.

Massa kramar till er maddah signar ut för att mentalt fokusera sig på att lära sig att åka skidor och det helst utan att bli osams med min käraste.

se upp där nere för här kommer jag.

Kommentarer:

1 mamman:

skriven

Maddaha min maddaha,jag önskar dig och din fine nisse en underbar semester .Och du bryt inga ben,då är det bättre att smutta punch i backen,men det är klart du är ju född till att swicha ner för backen i hundra knyck MEN GÖR DET INTE!Ring elle SMS mig när ni kommit frm och säg till pappa potatisgris att han kör LIKA försiktigt som mossan skulle gjort.Jag älskar dig

2 Judas:

skriven

Ha en wundeful semester! Kommer att saknas er en smula=)

Jag sätter mina pengar på punchen ;)



Kram!!

3 ullisar:

skriven

jag röstar också på punsch! som jag tror att det stavas :) eller är det smockor du pratas om darling! ;p



have a ömäjsingly wonderful semester! jag håller som du vet fetmed när det gäller det där med jobb och ledighet..



gosigaste kramen!

4 Lena,Asic & NCeta:

skriven

Hej Lilla Gumman!

Ser att du fortfarande är dig lik sen "förr". Hade din kära mamma på besök igår helt underbart. Vi babblade om gamla tider, och vet du ett stort minne för oss bägge är när man hörde "gnäggandet" och strax därefter dök du och Ia upp på era käpphästar:)) Ia är i Thailand nu men jag skall förmedla din blogg till henne när hon kommer hem!

Ha det jättebra och hoppas skidåkningen går super

Kramar

Lena

5 ullisar:

skriven

mobilblogg is da shit girlie!! måste ju få veta!

Kommentera här: