Som jag trott

Så är jag lite utav en naturbegåvning gällande skidåkning, oki kanske var en del plogande till en början men nu har jag avancerat till medelsvår backe och det går stundtals ganska så snabbt ned för backen. Hade ap bra väder första dagen strålande sol och vindstilla, igår var det lite blandat och idag lite mer blandat med sol, snö och vind. Har gjort några mindre vurpor men alla ben är hela:) dagarna fördrivs med skidor, mat, sömn lite mera mat, bastu, flams och sen lite mer mat och jämnt under dagen förtärs alkohol av alla dess slag. Hoppas att bloggen inte cpar ur och publiceras ca 100 inlägg som den gjort de senaste gångerna jag mobilbloggat. Gladde mig massor att lena hittat till min sida:) hoppas att även ia hittar hit mycket nyfiken på hur era liv ser ut idag:) alltid kul att kunna glädja med minnet av mitt gnägg, jag var en jäkel på både gnägg och galopp på den tiden:) massa kramar från Maddah som signar ut för att krypa ner mig i min trä säng i trä stugan där allt utan tallrikar och bestik är i furu. Kram kram

Kommentarer:

1 julia:

skriven

Som du trott ja, hundra inlägg=)Låter som ni har det alla tiders uppe i vinterland!

Saknar er litegrann faktiskt=)



Massa Krams På Er!!

2 Jossan:

skriven

Ja en massa inlägg blev det!



Även jag tolkar det som att ni har det underbart! Fortsätt med det och inga brutna ben =)



Hälsa Linda!



Kram

3 ullisar:

skriven

vaddå hundra? jag ser bara ett? har du städat?



gött å se att ni har alla lemmar och bästaste sinnet i behåll! saknas dig men skynda lagom, inte vurpa seddu...



fetgosig kram!



ps. glömde kanske varna att furu is da shit i fjällen. fint ska det va!

4 ullisar:

skriven

det går inte att kommentera fortfarande hel-inlägget så jag skriver här istället:



du är en klok pudel som väljer att inte ta dig snö över huvudet. barnbackarna brukar räcka gott. eller iaf dom gröna. eller blå. resten lämnar jag åt proffsen!



krams och hälsa!

Kommentera här: