Ledsen

Varför är det så att man ibland bara känner sig ledsen, men vill kura in sig i ett hörn och sitta där å gråta en liten stund i total självömkan.

Har ingen anledning alls till att känna mig nere men gör det ändå, kan det vara för att jag käner mig ur form med ett ömmande knä och en ond hals? Vilket är det närmsta sjuk jag brukar komma och känner att jag bara vill bli kramad och bortskämd för ett ögonblick så att jag sen snabbt kommer tillbaka med nya starka krafter.
Vet att man inte skall gnälla när man har det så bra som jag men ibland måste jag få göra det.

Så mycket som behöver göras, så jag slits mellan att gräva ned mig i soffan med en filt eller ta tag i dagens sysslor som är:
Städa
Duscha
Fixa rullgardin
Ordentlig städning av datarum
Ordentlig städning av garderob
Köpa vin
Plugga

Så i vilket fall så hinner jag inte sitta kvar här
Massa krams

Kommentarer:

1 mamma:

skriven

Varma goa kramar och öronpussar till dig.

Men visst är det så att det är SKÖNT att ömka sig själv en smula (och helst bli andraömkad)för att så riktigt kliva ur skuggorna och vara som ny igen.Kramarna varma och goa från mamman som fattar.

2 Bobby:

skriven

Ibland behöver man ha en dag som man bara kurar ihops sig och tycker synd om sig själv. Det är mycket lättare att komma tillbaka sen när man inser att man inte pallar ömka sig själv mer! Ta de lugnt vännen du kommer snart vara strålande glad igen, det är jag säker på!:)

Många kramar!!

3 ullisar:

skriven

puss på din nos darling! vin blir bra. och rullgardin. och kanske lite plugg. annars bara bli pysslad och kramad. det låter bästast!



krams!

4 maddah:

skriven

Tackar=)

Kommentera här: