Ut med det gamla

Gamla vågen åkte i soprna förra veckan då jag inte längra ansåg att den var trovärdig, och ja jag vet att många sitter och hånler över detta men helt ärligt så hade den faktiskt gått sönder. För finns ingen möjlighet att jag kan gå upp 5 kilosar från en dag till en annan.
Visserligen har jag trivits fint med min gamla ikea 59:- våg som eventuellt varit vänlig och visat något kilo mindre än alla andra vågar (iof inte det senaste, tror jag) men nu fick det vara nog så den åkte ut.

Har under några månaders tid gått å varit sugen på en våg som mäter lite annat än vikt som kroppsfett, vätska, muskler och benmassa, så idag har jag gjort slag i saken och beställt mig en ny våg över nätet då det inte finns några ställen i denna staden som säljer anständiga vågar till anständiga priser. Så inom några dagar har jag min nya trotjänare i lådan eller på min post.


  

                                                         .
Bilden lånad från tretti.se Beurer BG55

Så nu blir det full koll, eller iaf nästan. Förhoppningsvis bättre än min 8 år gamla ikea.

Nu är det bara en pulsklocka och nya fälgar som jag saknar från min önskelista.

Ha det finaste

Kommentarer:

1 mamma:

skriven

MÄTA FETT.Nej sån vill mamse inte äga.

Puss min flicka /mamma

2 Bobby:

skriven

Hur i allsin dar ska den kunna mäta ens fett! JAg är väldigt nyfiken:)

Kramar

3 ullisar:

skriven

jag är inte heller särskilt sugen på att ÄGA en sån här. däremot inte alls osugen på att PROVA :)



ps. hade jag inte redan köpt årets födelsedagspresent hade jag såklart apselut givit fälgar till SOWen. eftersom jag vet hur gärna du vill ha såna!

Kommentera här: