333x3

Nu har jag återigen varit ute och fotat lite på naturen som står i full blom, har även att lyckats få med ett av de fantastiska djuren som hjälper till med detta och som mot alla naturens lagar faktiskt kan flyga även om det inte borde vara möjligt.


Underbart vackra bokskogen


Bästaste köttet i världen, grillat.


Världens sötaste oscar


Hundar, glassar och upp och ned vända korvar ej välkommna.


Den lilla ludna humlan, de är så söta så man vill ha en som husdjur,
synd att de bräns och troligen är ganska så svår tämjda eller tämjade
eller jur man nu böjer det.

Vill även passa på att sända ett grattis till min mormor på 77 års dagen, tror söker du sitter på ditt moln och tittar ned på oss. Tror dock inte att du ser oss för här är inte ett moln så långt ögat kan nå. Massa kramar på dig iaf.

Ullisar har fått in mig på att räkna nummerplåtar men för att det inte skall var helt omöjligt så har jag bestämt mig för att bara köra de med likadana nummer som 111, 222 osv. Är nu uppe på 333 så för att rubba in det helt på mig så såg jag under väldigt kort tid 3 olika bilar med 333.

Nu skall jag ge mig ut på en liten joggingtur för att stilla mitt dåliga samvete pga avsaknad utav motion de senaste 2 dagarna.

Kram och hej

Kommentarer:

1 ullisar:

skriven

jag gissar på tämjade för det var det finaste tycker jag!



ps. jag står fortfarande och stampar på åttan. borde nog åka med dig snart igen det var ju lyckosamma resor ur nummerplåtsräkninghänseende :)

Kommentera här: