Och så kom hösten

Har legat i sängen och lyssnat på blåsten och regnet utanför och myst av tanken att jag faktiskt hade tid att bara vara i några timmar, någonstans mellan sovande och vaken.
Avundades inte hjärtat i morde vi 6 snåret när han cyklade iväg till stationen.

Hösten är en underbar tid då man liksom kan vara inne utan att känna sig som en dålig människa utan det piskande regnet och blåsten ger en liksom ett okej på det.
Man kan även kofta på sig ordentligt samt sitta i soffan å mysa med levandeljus och en god kopp Te. 

Ser dock inte så mycket framemot att ta mig ut ur mitt näste om några timmar, får hoppas på att vinden lugnat sig och att regnet har fallit färdigt för idag.

Skall klippa mig 13:30, kommer säkert att få skäll då jag misshandlat mitt redan plågade hår med lite blekning:S

Sen skall jag och ludras till GBG för att kolla på teater och äta mat, helt enkelt nyttja judasens 23års present från mig.

Köpte mig ett par nya stövlar igår, var nu ca 4 år sedan jag köpte de stövlarna som jag nu skall försöka att ersätta och som jag försökt att hitta ersättare till i minst 2 år. Dessvärre tvungen att ersätta då de är ganska så slitna. Har lärt mig att det kan definitivt vara värt att lägga lite extra pengar på ett par stövlar som man verkligen vill ha istället för att snåla då dessa varit mig trogen i snart 4 år så blir inte priset per år så dyrt=)
Kan erkänna att det finns vissa likheter mellan de nya och de gamla men varför överge ett vinnande koncept.

Nope dags att kolla posten, kanske något spännande från tradera elelr nåt.

Varma höst krams från mig

Kommentarer:

1 Jossan:

skriven

Höst = mys :)

2 Jossan:

skriven

Sv: Ja man får akta sig så man inte fastnar i köpträsket ;)

Kommentera här: