Trött

Oj oj nu känner jag mig som tröttaste fisken i stan. Har haft tre super fulla 10-20:30 arbetsdagar på raken nu som jag även passade på att klämma in ett pass i gymmet i morse så nu är jag verkligen trött.
Skall bli underbart gott med 2 dagar utav ledighet, eller nästan ledighet iaf plus att mitt hjärta som varit i helsingborg sen i måndags kommer hem i morgon.

Väntar även på en del spännande saker inhandlade på tradera som jag hoppas dyker upp snart.

Känner mig lite ledsen då det återigen talas om partaj på jobbet som de flesta verkar vara bjudna till och min inbjudan har väl återigen kommit bort i posten.
Ganska så tråkigt med en touch utav elakt att göra på det viset, är jag en sån partydödare eller vad kan jag ha gjort för ont.
Kan faktiskt vara jävligt rolig när jag sätter den sidan till=)

Nä nu skall jag sätta mig och dö i TV-soffan.

Ha det bäst alla ni som faktiskt bjuder mig på kalas, alla ni andra kan dra något gammalt över er.

Kommentarer:

1 Jossan:

skriven

Åh nej, Maddah är ingen partydödare.

Snart kommer det en ny inbjuden från mig iaf. ;)

Den som väntar får se vad det blir.

2 maddah:

skriven

Tack jossan=)

3 ullisar:

skriven

känner som du girlie...

4 Jossan:

skriven

Och det kommer en till Ullrika också!

5 Bobby:

skriven

Vill man inte ha dig på sin fest är det ju en död fest som du inte vill gå på ändå känner jag:)

Jag har haft många festliga partajer tillsammans med dig ju!!! sådeså!

Kramar på dej!

6 Linda:

skriven

festligheter på jobbet??? Min inbjudan har nog oxå försvunnit :-(

7 maddah:

skriven

Tack gulligaste ni=)

8 Judas:

skriven

Judas förädaren är iof bjuden på just denna fest, men antar att det har med en viss Simon att göra, men jag känner mig en smula klämd i mitten... Lite lessen för det...

9 maddah:

skriven

Mena inte att klämma dig, men hade uppskattat om du inte får utbrott inför massa andra så jag inte kan säga det som jag ville säga.

10 ullisar:

skriven

inte klämd juda inte! men du lär få stå för allt "skvaller" såklart!

Kommentera här: