Jahap då vart det söndag

Sista utav mina 4 lediga dagar, tiden går sjukt fort när man är ledig. Nu är jag inte ledig förens lördag om två veckor. Men gissar att det kommer ganska snabbt dit med, i veckan som kommer är det återigen dags för lagershops premiär, denna gången blir det Uppsala. Blir spännande att se hur det kommer gå, håller timmer för att det blir som helsingborg. Lite lätt nöjd då jag med mycket övertalning och då menar jag riktigt mycket vissa gånger för att ta mig ut i springspåret. Tråkigt att det skall vara så motsträvigt, men är i ärlighetens namn inte så mysigt att att springa i snöslask eller minusgrader. Men bara att kämpa på några månader mörker till innan det vänder. Känslan efteråt är underbar. Igår var det 25års kalas i rolfstorp med utklädnads tema, jag var pocahontas. Var riktigt kul och väldigt många fantasifyllda utklädnaders. Idag är man lite trött men inte så bakis, Nisse och Nisse ligger fortfarande och snarkar i sängen. Funderar starkt på att göra pannkakor till min älskling. Nisse var utklädd till kajan oerhört likt må jag säga:) Det var allt för nu, kram kram

Kommentera här: