Chokk nice!!! Kan beskriva hur våran påsk ...

Chokk nice!!! Kan beskriva hur våran påsk i kungliga-hufvudstaden:) Vädret har varit toppen, vi har vandrat Stockholm fram och tillbaka, upp å ner. Varit på Skansen å kollat på lemurer och surikater. Ätit godaste italienska maten någonsin på Vapiano. Varit på Haga å kollat fjärilar och fått en lite skymt av Vickan å Dannes lilla place. Nisse åkte söderut redan på söndagen. Jobbade igår och efter det tog Adde med mig på lite sightseeing till de finare kvarteren i Nacka och en tur ut till saltis i solsidans spår:) var den bästaste påsken på så länge jag kan minnas. Stockholm har verkligen gjort allt för att visa sig från sin bästa sida. Älskar våren, känns som allt föds på nytt. Känner mig oerhört lycklig och nöjd med livet nu. På väg mot bästkusten nu, skall hjälpa Judas och j-mon att göra deras nya bo lite fint och flytta. Kram på er.

Kommentarer:

1 ullrika:

skriven

Härligt att höra Maddah! Blir på alla vis glad för din skull (var rädd att sthlms-jobbet skulle bli för mycket för dig, men det kanske är bra med ett "break"?)!!



KRAMS!

2 maddah:

skriven

Hmm ullisar, hur menar du nu med för mycket? Tycker att jobbet är jäkligt kul härlig personal som verkligen verkar uppskattar arbetet man gör=)Underbart att se att man gör skillnad, helt annan standard nu än för 1,5 mån sedan. Gifetvis saknar jag min nils, mina vänner och familj i massvis. Uppskattar hemma på ett helt annat vis.

Kram kram

Kommentera här: