God morgon världen :) efter alldeles under...

God morgon världen :) efter alldeles underbar helg hemma sitter jag återigen på tåget mot nordligare breddgrader. I fredags hade jag date med bästaste bex vars mage nu blivit så stor att den inte längre går att dölja. På kväll kom Julia och Simon på besök, bjöd på mat och kanske enligt mig själv världens godaste cheesecake. Tror att det är min bästaste dessert. Spelade lite ps3, vilket kanske inte är det bäste om iaf två ur sällskapet är onödigt dåliga förlorare. Men trevligt som tusan var det. Lördagen var vi nere på stan, en fika hos pappsen och sen en fruktansvärt enerverande innebandy final som Warberg dessvärre förlorade. Igår var vi i rolfstorp å hälsade på lite folk, tvättade bil och fälgar. Outstanding väder. Sen vart det dags för 2h innebandy med kollegorna. Tokigt kul men även irriterande då det inte gick så bra för mig eller mitt lag. Denna dagen inleddes med en stor härlig och underbar chailatte. I stockholm vid 12 sen jobb till 20:30. På torsdag kommer min älskade upp för att fira påsk med mig i Stockholm. Kan bli riktigt mys, håller tummar för uteblivna sjukdomar och toppen väder. Kram kram

Kommentarer:

1 ullisar:

skriven

Bästaste helgen ju! Du, var bor du förresten? I Stockholm alltså? Du bor väl inte på det där jämrans hotellet?! :D



Krams!

2 Maddah:

skriven

Tjipp!! Är i butik nr 2 så jag bor i samma byggnad som butiken strax utanför fittjas fina gator:). Helt ok boende. Krams

Kommentera här: