Oj var nog ett tag sen nu:) jobbar på för ...

Oj var nog ett tag sen nu:) jobbar på för fullt i stockholm, är roligt och utmanande. Klarar mig ok med hemlängtan. Igår kom ja upp hit igen efter en vecka hemma och kände mig väldans ensam. Tror att det mest beror på att det var fredag. Idag firar jag lördag med dålig tv på mina tre kanaler ihopa med mina vänner ben och Jerry och ett par glas chill out. Tokigt trött efter en rolig men utmattande arbetsdag. Inte mycket mer än så just nu. Lisas kör ska köra genom eld, grym låt. Nu kom saknade efter sambon igen, en av få låtar som vi båda gillar starkt. Kram kram

Kommentarer:

1 ullisar:

skriven

Så himla kul att du uppdaterar bloggen Maddahsen!



Förstår att du saknas hemma lite. Men du hade sällskap av lille Ola i helgen som muntrade upp iaf om jag förstod det rätt?



Krams!

2 Maddah:

skriven

Tack ullisar, Ola är ju ett sånt solsken så man kan ju inte annat än bli glad. Övriga kollegor är också helt okej, så på det viset funkar det. Lediga tiden som kan vara lite tråkigt, men skadar nog inte mig att vara lite rastlös

3 ullisar:

skriven

Det är en vanesak... som går att öva på, tror jag?

Och jupp, Ola är solen personifierad!

Kommentera här: