Tröttare än tröttaste trött känner jag mig...

Tröttare än tröttaste trött känner jag mig idag. Mina 2 (lediga) dagar på bästkusten har varit hektiska. Hjälpte liten syster att måla i onsdags och igår var det flyttning som gällde. Tror att de kommer få det supermys i nya lyan, är så glad för deras skull. Nu har de den bästa biten kvar, reda sitt näste. Idag kunde jag gjort vad som helst för lite sovmorgon men 07:34 rullade tåget från station. 20:30 är min arbetsdag slut. Jobbar hela helgen lång, får krypa till sängs tidigt för att försöka komma ifatt lite på mitt sovkonto som ligger stabilt minus sen någon vecka nu. Tror jag skall unna mig en chailatte när vi kommer till Gbg i hopp om att piggna till. Kram kram

Kommentarer:

1 Liten syster:

skriven

Superstoraste tacket för all hjälp!! Du är den bästaste=)



KRAM

Kommentera här: