Med ojämna mellanrum

Hej igen och välkommen 2011!!! Nytt år och nya ambitioner. Har kommit till ett läge där det känns som om någon form utav förändring hade varit passande. Behöver något nytt och utmanande. Vet bara inte vad. Plugga? Byta jobb? Köpa hus=) Har hänt en del sen sist och tänker inte vara långrandig och stapla upp allt här. Har fyllt 30 mogna år och haft kalajs för mina vänner och familj med hemlagad mat=) På Begäran skall jag här dela med mig utav menyn som jag bjöd på när jag hade mina fina vänner på middag. Förrätt: Toast med chevréost, honung och rostade pinjenötter på en bädd av ruccola. Huvudrätt: Kyckling med parmaskinka och balsamsås. För recept se arla.se Dessert: Cookiesmousse För recept se arla.se Det var allt för nu, ha det fint där ute Kram

Kommentarer:

1 ullisar:

skriven

Dunders smaskig mat var det! Å så kul att se dig i bloggen igen!!



Tjo!

Kommentera här: