Sitter på tåget mot Stockholm för sista gå...

Sitter på tåget mot Stockholm för sista gången på ett tag.. Skall bli ganska så gott att återgå till normal vardag men kommer även sakna massa saker. Ångrat inte för en sekund att jag tackade ja. Utmanande och lärorikt . Denna veckan skall jag bo i Skärholmen då mitt andra var uthyrt. Passar ju bra att bo där när lönen kommer så man kanske hinner shoppa lite innan man far hem. Finns en liten sak som jag går å drömmer om så denna veckan håller jag tummar och tår. Kram kram

Kommentarer:

1 Julia:

skriven

2 Julia:

skriven

Åhhh, man kanske inte kan trycka på enter...?

Jag gissar på att det du drömmer om är vitt, har fyra ytterväggar och ett tak? Har jag rätt? =)



Ska för övrigt bli skönt att få hem dig igen tycker jag, du behövs i Ullared, här är förbannat tråkigt utan dig...



Massa kramar

Kommentera här: