Medvind tack

Blä känns som om motgångarna är klart fler än medgångarna. Önskar mig medvind snarast innan jag får ett bryt.

Bilen skall till 2 verkstäder nästa vecka.
Har så satans ont i munnen, mest efter matintag men försvinner inte helt.

Skulle kollat hus idag men det sket sig, kanske inte gör så mycket då det ändå låg i överkant på våran budget.

Vill ha lite positiva förändringar nu.

Inte ens kanelbullens dag kan firas till fullo då min tidigare nämnda onda mun gör att det inte lockar så.

Är samtidigt fullt medveten om att jag har det bra mycket bättre än många andra. Men man måste väl få ömka sig själv emellanåt.

Hej hej

Kommentarer:

1 Jossan:

skriven

=(

Många trissta saker.. och man får ömka ibland! Helt ok. Fått något bot på munnen? Tänderna som spökar?

Stor kram!

2 Maddah:

skriven

Tack Jossan, munnen blir sakta bättre men funderar på om en lagning är för hög. Har vant mig att tugga med den men har ont i käken, främst på morgonen. Kram kram

Kommentera här: