Muffins igen:)

Bakade mig en dubbeldos muffins idag med, är ju så lätt å gott. Idag smaksattes de med banan och jordnöt. Blev helt ok, borde kanske hackat nötterna för att frigöra smakerna lite mer. Bakade även några gröna muffins till min kära syster.

Hade tid hos massören kl 11 i förmiddags så jag ställde kl på halv 9 för att hinna med en jogg innan. Efter en härligt med smärtfylld stund hos massören åkte jag å handlade.

Väl hemma gosade jag ned mig i soffan med täcke kudde och bok. Paganinikontraktet av Kepler, mycket spännande. Efterföljare till hypnotisören som jag även varmt kan rekommendera.

Sen försvann all min ork, sov 1,5 timma på soffan och fick verkligen kämpa mig upp, helt matt i hela kroppen orkade knappt ens hålla upp telefonen för att wordfeuda:/

Kanske skall bli så att jag skall få hjälpa en kollega med ridning av hennes häst ca 2ggr i veckan. Skall bli riktigt skoj om det blir av. Stora frågan är om det är någon id'e att skaffa gymkort eller om jag skall avvakta med det.

Snart åker vi till rom å jag är så himla nöjd med n present:) kram kram

Kommentarer:

1 Julia:

skriven

2 Julia:

skriven

Wiiiiii! Du bloggar igen!!! Men det går inte att kommentera dina mobilgjorda inlägg (fel på appen, jag vet) Men vad roligt=)



Kram

3 maddah:

skriven

wihii vad roligt att du märkte det, kul att min läsare inte gett upp hoppet om mig=)funderade på att ge dig en hint då det faktiskt var 3 mån sen sist=)

kram

4 Julia:

skriven

Äh, jag är inne och kikar ibland, gav aldrig upp hoppet=)

Kommentera här: