Första julklappen är nu inhandlad:) och de...

Första julklappen är nu inhandlad:) och den blir så bra. Har även infriat mitt nyårslöfte från tidigare år som var att gå till tandläkaren:) Gick helt ok men har två inte så trevliga besök framför mig innan munnen är hel och ren. Lovade även mig själv att jag skall lägga mindre pengar på kläder och utsida och istället lägga pengar på en välmående kropp och insida. Kanske inte blivit mätbart mindre klädshopping men mycket mer må bra i form av massage till min hårda och ömma kropp. Kan alltså nästan säga att jag är klar med mina löften för i år. Har även bokat en hotell vistelse med Judas, Simon och Nils i Jönköping nästa helg. Ska bli mysigt, kom gärna med tips på vad man kan hitta på där. Spånar även på en tripp till Rom när N fyller 30:) kram kram

Kommentarer:

1 ullrika:

skriven

Finns det inte en lagershop i Jönköping att göra utflykt till? ;)



Rom låter underbart!! Å skönt att det inte var "så illa" med gaddarna.

2 Maddah:

skriven

Ne ingen lagershop där men fanns lite annat kul att shoppa på :) nu är min tänder hela och fina :)

Kommentera här: